הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואנס כינה את טיילור סוויפט "מנותקת" לאחר תמיכתה בקמלה האריס
דקות לאחר העימות הנשיאותי סוויפט הכריזה בפוסט באינסטגרם שהיא תומכת בקמלה האריס כ"אישה חסרת ילדים עם חתולים", אזכור להערתו השוביניסטית של ואנס

מועמד הרפובליקנים לסגן נשיא, ג'יי די ואנס, כינה את כוכבת הפופ טיילור סוויפט "מנותקת" ביום רביעי, יום לאחר שתמכה במועמדים הדמוקרטים לנשיאות תוך אזכור ביקורתו על "גברות חתולים חשוכות ילדים" כמותה.

"אנחנו מעריצים את המוזיקה של טיילור סוויפט, אבל אני לא חושב שרוב האמריקאים, בין אם הם אוהבים את המוזיקה שלה או מעריצים שלה או לא, יושפעו מסלבריטאית מיליארדרית שלדעתי מנותקת באופן יסודי מהאינטרסים והבעיות של רוב האמריקאים," אמר הסנאטור מאוהיו לתוכנית "The Story" של פוקס ניוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני לא חושב שרוב האמריקאים, בין אם הם אוהבים את המוזיקה שלה או מעריצים שלה או לא, יושפעו מסלבריטאית מיליארדרית שלדעתי מנותקת באופן יסודי מהאינטרסים והבעיות של רוב האמריקאים". ואנס

 

"תראו, כשמחירי המזון עולים ב-20%, זה פוגע ברוב האמריקאים. זה לא פוגע בטיילור סוויפט. כשמחירי הדיור הופכים לבלתי ברי השגה, זה לא משפיע על טיילור סוויפט או כל מיליארדר אחר. זה כן משפיע על אמריקאים מהמעמד הבינוני בכל רחבי המדינה שלנו."

סוויפט פרסמה את התמיכה בחשבון האינסטגרם שלה ביום שלישי בלילה, וחתמה עליה "גברת חתולים חשוכת ילדים".

סוויפט, בת 34, הזכירה את הערותיו של ואנס משנת 2021 על נשים ללא ילדים בפוסט באינסטגרם שבו תמכה בסגנית הנשיא קמלה האריס - רגעים לאחר שהדמוקרטית התעמתה עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ביום שלישי בלילה.

לצד תמונה של סוויפט מחזיקה את החתול הפרוותי שלה בנג'מין באטן, כתבה הזמרת של "Cruel Summer": "אני חושבת ש[האריס] היא מנהיגה יציבה ומוכשרת ואני מאמינה שאנחנו יכולים להשיג הרבה יותר במדינה הזו אם ננוהג ברוגע ולא בכאוס."

סוויפט הזכירה שלושה תחומי מדיניות ספציפיים - זכויות להט"ב, זכויות הפלה, וגישה להפריה חוץ-גופית - בתמיכתה, וכתבה: "הייתי כל כך מעודדת ומרשימה מבחירת סגן הנשיא שלה [מושל מינסוטה טים וולץ], שעמד על זכויות להט"ב, הפריה חוץ-גופית, וזכות האישה על גופה במשך עשורים."

היא חתמה על הפוסט "טיילור סוויפט גברת חתולים חשוכת ילדים."

 

סוויפט נחשבה באופן נרחב לתומכת של האריס ותמיכתה לא הפתיעה - אם כי היא זכתה לכמעט 10 מיליון לייקים באינסטגרם עד אמצע יום רביעי

 

שווייה הנקי של סוויפט מוערך על ידי פורבס ב-1.3 מיליארד דולר - לעומת הונו של טראמפ בן ה-78 המוערך ב-3.8 מיליארד דולר.

ואנס אמר למנחה פוקס ניוז לשעבר טאקר קרלסון בראיון שעלה מחדש לאחר בחירתו על ידי טראמפ להיות מועמדו לסגן נשיא כי "אנחנו מנוהלים באופן אפקטיבי במדינה הזו - דרך המפלגה הדמוקרטית, דרך האוליגרכים התאגידיים שלנו - על ידי חבורה של גברות חתולים חשוכות ילדים שאומללות מחייהן ומהבחירות שעשו, ולכן הן רוצות להפוך את שאר המדינה לאומללה גם כן.

"אם תסתכלו על קמלה האריס, פיט בוטיג'ג', AOC, כל העתיד של הדמוקרטים נשלט על ידי אנשים ללא ילדים," הוסיף ואנס.

לטראמפ יש רקורד מעורב בחלק מהנושאים שהזכירה סוויפט. למרות שהוא היה הנשיא המכהן הראשון שנכנס לתפקיד בתמיכה בהכרה חוקית בנישואים חד-מיניים ומינה את הפקיד הקבינט הגלוי הראשון בדרג בכיר, הוא הבטיח שוב ושוב לאסור על נשים טרנסג'נדריות להתחרות בתחרויות ספורט נשים אם יחזור לבית הלבן.

סקרים מראים שזכויות הפלה הן אחת מנקודות התורפה העיקריות של טראמפ בעקבות החלטת בית המשפט העליון משנת 2022 לבטל את פסק הדין רו נגד וייד - אם כי הוא תמך במדיניות מדינתית השומרת על גישה במקרים של אונס, גילוי עריות ואיומים על בריאות האם וגינה הצעה לאיסור של שישה שבועות בפלורידה.

טראמפ גם קרא לגישה רחבה יותר להפריה חוץ-גופית ולאחרונה הציע להפוך את ההליך לחינם להורים באמצעות מנדט ביטוח פדרלי או תשלום ממשלתי ישיר.

סוויפט נחשבה באופן נרחב לתומכת של האריס ותמיכתה לא הפתיעה - אם כי היא זכתה לכמעט 10 מיליון לייקים באינסטגרם עד אמצע יום רביעי.

שמועות שקריות שסוויפט וכוכבת הפופ ביונסה יופיעו לפני נאומה של האריס בוועידה הלאומית הדמוקרטית בחודש שעבר עזרו למלא את האולם שעות לפני הופעתה של סגנית הנשיא.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE