הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקפה את ביונסה: טיילור סוויפט שברה את שיא הזכיות בטקס פרסי MTV
עקפה את השיא של ביונסה למספר הזכיות הסולו הגבוה ביותר ב-MTV, עם 30 זכיות לעומת 26 של ביונסה. (לביונסה יש עוד שתי זכיות עם דסטיניז צ'יילד, וכן שתיים עם בעלה ג'יי-זי כ"קרטרס".) סוויפט גם הפכה לאמנית הראשונה שזכתה אי פעם בפרס וידאו השנה חמש פעמים

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עקפה את השיא של ביונסה למספר הזכיות הסולו הגבוה ביותר ב-VMA. סוויפט

אמינם, טיילה ומייגן ד'י סטאליון היו שניים במספר הזכיות עם שני פסלוני ירח כל אחד. אמינם זכה בקטגוריית ההיפ-הופ הטוב ביותר ואפקטים חזותיים הטובים ביותר עבור "הודיני", בעוד שמייגן זכתה בעיצוב האמנותי הטוב ביותר עבור "BOA" ובווידאו הטרנדי ביותר עבור "Mamushi". טיילה זכתה באמן החדש הטוב ביותר ובאפרוביטס הטוב ביותר עבור "Water".

שאר הזוכים קיבלו פרס אחד כל אחד, עם מנצחים כולל דואה ליפה, אריאנה גרנדה, בנסון בון, SZA, בילי אייליש, קרפנטר, ליסה וסבנטין, בין היתר. ראוי לציון כי ביונסה נעדרה ממעגל הזוכים, כאשר אלבומה "Cowboy Carter" לאחרונה לא קיבל מועמדויות בטקס פרסי ה-CMA.

אמינם פתח את המופע עם גרסה המתייחסת לעצמו של "הודיני" ו"מישהו יציל אותי", מנדנד להופעתו ב-VMAs משנת 2000 על ידי הבאת צבא של כפילים להצטרף אליו על הבמה. קייטי פרי נתנה הופעה מרהיבה של כמה מהלהיטים הגדולים שלה ושירים חדשים יותר כחלק ממחרוזת פרס Video Vanguard שלה, בעוד קמילה קבלו עברה על "Godspeed" בסגנון סלפי.

סברינה קרפנטר לקחה את זה לחלל החיצון בהופעתה, מחרוזת של שירים מאלבומה האחרון "Short n' Sweet". הזמרת ירדה מהתקרה על נדנדה ל"בבקשה, בבקשה, בבקשה" לפני שעברה ל"טעם", רוקדת עם חייזר ואסטרונאוט מאחוריה. צוות שלם של אסטרונאוטים עלה לבמה כשהיא עברה ל"אספרסו", רוקדים באחדות בזמן שקרפנטר שרה את להיט הקיץ שלה.

צ'אפל רואן הזכירה את ימי הביניים בהופעתה ל"בהצלחה בייב". לבושה בשריון וחמושה בקשת צלב וצמות, הזמרת הובילה חבורה של רקדנים גברים על רקע של טירה ענקית, ירח מלא ושערים גבוהים שהתלקחו באש אמיתית בתחילת ההופעה.

פאט ג'ו ו-DJ חאלד הצטרפו לאניטה כדי להציג את השיתוף הפעולה החדש שלהם "גן עדן" לפני שהיא התפצלה והופיעה בדואט עם טיאגו PZK ב"אלגריה", ומסיימת עם "סאוואג' פאנק". שון מנדס הציג את השיר החדש שלו "אף אחד לא יודע". במקום אחר, הלזי הציגה את השיר שלה בסגנון רוק "אגו" זמן קצר אחרי ראו אלחנדרו. הופעות נוספות הגיעו מ-LISA, מייגן ד'י סטאליון, קרול ג', לני קרביץ, גלורילה, LL Cool J ובנסון בון. במקום אחר, טדי סווימס וג'סי מורף סיפקו הופעות ביניים של הלהיטים שלהם בדרך לפרסומות.

רשימת הזוכים

 

וידאו השנה טיילור סוויפט בשיתוף פוסט מלון – "Fortnight" 

אמן השנה טיילור סוויפט 

שיר השנה סברינה קרפנטר – "Espresso" 

אמן חדש הטוב ביותר צ'אפל רואן 

שיתוף הפעולה הטוב ביותר טיילור סוויפט בשיתוף פוסט מלון – "Fortnight"

הפופ הטוב ביותר טיילור סוויפט 

שיר ההיפ-הופ הטוב ביותר אמינם – "Houdini"

ה-R&B הטוב ביותר SZA – "Snooze" 

האלטרנטיב הטוב ביותר בנסון בון – "Beautiful Things" 

הרוק הטוב ביותר לני קרביץ – "Human" 

הלטיני הטוב ביותר אניטה – "Mil Veces" 

האפרוביטס הטוב ביותר טיילה – "Water" 

ה-K-POP הטוב ביותר ליסה – "Rockstar"

וידאו למען מטרה טובה בילי אייליש – "What Was I Made For (מתוך הסרט 'ברבי')" 

האפקטים החזותיים הטובים ביותר אמינם – "Houdini" – אפקטים חזותיים על ידי סינאפס וירטואל פרודקשן, לואיז לי, ריץ' לי, מטאפיזיק, פלוולס פוסט 

העיצוב האמנותי הטוב ביותר מייגן ד'י סטאליון – "BOA" – עיצוב אמנותי על ידי בריטני פורטר 

הבימוי הטוב ביותר טיילור סוויפט בשיתוף פוסט מלון – "Fortnight" – בבימויה של טיילור סוויפט 

הצילום הטוב ביותר אריאנה גרנדה – "We Can't Be Friends (Wait for Your Love)" – צילום על ידי אנטול טרופימוב 

העריכה הטובה ביותר טיילור סוויפט בשיתוף פוסט מלון – "Fortnight" – עריכה על ידי צ'נסלר היינס 

הכוריאוגרפיה הטובה ביותר דואה ליפה – "Houdini" – כוריאוגרפיה על ידי צ'ארם לה'דונ

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE