הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קווין ספייסי דורש 100 אלף דולר כדי לעזוב את ביתו – שכבר נמכר למישהו אחר
השחקן האמריקאי לא מוכן לוותר על ביתו הגדול בבולטימור, שנמכר במכירה פומבית אחרי שספייסי נכנס לבעיות כלכליות קשות מאוד בעקבות התיקים המשפטיים נגדו

השחקן האמריקאי קווין ספייסי דורש 100,000 דולר כדי לעזוב את בית מגוריו בבולטימור – זאת למרות שהנכס נמכר כבר לבעלים אחרים.

דירת הקונדו של ספייסי, בגודל 9,000 רגל רבוע, בבניין בן חמישה קומות הממוקם ביישוב מגורים יוקרתו מגודר, נתפס ונמכר במכירה פומבית ביולי. המכירה התרחשה לאחר שספייסי נתקל בקשיים כלכליים בעקבות הגבלות בהזדמנויות עבודה לאחר שורה של האשמות על תקיפות מיניות – מהן הוא נוקה.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משקיע הנדל"ן, סם אסגרי, רכש את הנכס ב-3.24 מיליון דולר. אסגרי טוען כי דרישתו של ספייסי לכסף תמורת עזיבת הנכס שקולה לאיומים.

הוא אמר: "הוא ביקש ממני 100,000 דולר כדי לעזוב את הנכס ב-17 בנובמבר ואני אמרתי לא אבל הוא אמר שזו הצעתו האחרונה".

אסגרי מתכנן פעולה משפטית, טוען כי ספייסי מתמהמה וגורם ללחץ כלכלי. אסגרי טוען כי המצב עולה לו 40,000 דולר חודשיים בדמי ניהול, מיסים ושירותים.

אסגרי והמוותך סם שיבאני, לא יכולים לגשת לנכס מעבר לבית השער. שיבאני הביע תסכול, אומר כי הם ניסו לשמור על נימוס אך מצאו את ספייסי לא משתף פעולה איתם.

"הוא לא נותן שום סיבה למה הוא לא עוזב, כאילו הוא הומלס. זה ממש מוזר. באיזה פלנטה זה בסדר שאתה מחזיק נכס של מישהו ודורש כסף מטורף אם הם רוצים לקבל אותו בחזרה?".

ספייסי נתקל בבעיות כלכליות מאז שבית המשפט פסק כי עליו לשלם 31 מיליון דולר למפיקי "בית הקלפים" ב-2022, בגין מה שהם טענו נזק תדמיתי וכלכלי שנוצר להם בגלל ההאשמות על התקיפה המינית.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE