הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערב גיוס תרומות גדול עבור טראמפ בקליפורניה: המארגנים - קרובי משפחתה של אשת המושל
מיליארדר מאזור המפרץ, שהוא גם בן דוד שני של ג'ניפר ניוסום - אשתו של גווין ניוסום, יארח בערב יום שישי מסיבת תרומות גדולה עבור המועמד הרפובליקני לנשיאות

קרוב משפחה מיליארדר של אישתו של מושל קליפורניה הדמוקרטי, גווין ניוסום, יארח ביום שישי בקליפורניה מסיבת גיוס תרומות גדולה עבור הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. כך לפי דיווחים.

טום וסטייסי סיבל מארחים מסיבת גיוס תרומות בקהילת אזור המפרץ של וודסייד לטראמפ ביום שישי אחר הצהריים. טום סיבל, מפתח תוכנה מיליארדר ומנכ"ל חברת התוכנה לבינה מלאכותית שלו, C3.ai, הוא בן דוד שני של ג'ניפר סיבל ניוסום, אישתו של המושל הדמוקרטי של קליפורניה. כך דיווח ה'לוס אנג'לס טיימס'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל הדמוקרטי גווין ניוסום, אשתו ג'ניפר וילדיהם

 

רשת החדשות המקומית KTVU, אישרה כי המועמד הרפובליקני לנשיאות יגיע לערב גיוס הכספים שנערך עבורו, כאשר הכרטיסים לכניסה מתחילים במחיר של 3,300 דולר ויכולים להגיע עד 250,000 דולר לאדם.

טום סיבל תרם מאות אלפי דולרים לקמפיין 2024 של טראמפ ולוועידת הפוליטיות (PAC) שתומכים במועמד הרפובליקני, לפי ה'טיימס' וה'סן פרנסיסקו גייט'.

ניוסום הוא מבקר קולני מאוד של טראמפ, ונצמד למועמדים הדמוקרטים לנשיאות עם תמיכה חסרת פשרות.  אחרי שעמד מאחורי הנשיא ג'ו ביידן גם בשעתו הרעה ביותר, כעת ניוסום תומך לחלוטין בהאריס.

על רקע העימות בפילדלפיה, והשתתפות בטקסי הזיכרון ל-11 בספטמבר בניו יורק ובשנקסוויל, פנסילבניה, ביום רביעי, טראמפ חוזר למסלול הקמפיין ביום חמישי. הוא טס למערב לטוסון, אריזונה, לפני שיגיע בשישי ללוס אנג'לס – ואחריה יגיע לאזור המפרץ עבור ערב התרומות שמאחר סיבל. לאחר מכן, טראמפ ימשיך לעצרת בלאס וגאס.

 

דונלד טראמפ וטום סיבל

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE