הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: מורה חשוד כאביו של ילד של תלמידתו
מורה בתיכון מדרום קליפורניה נמצא תחת חקירה לאחר שלכאורה הביא לעולם ילד עם אחת מתלמידותיו

מורה מדרום קליפורניה נמצא תחת חקירה לאחר שלכאורה הוליד ילד עם אחת מתלמידותיו. החשוד זוהה כסטיב גרייבס, בן 61, על ידי מחלקת המשטרה של אנהיים. גרייבס מועסק כיום במחוז בתי הספר התיכוניים של אנהיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שתי נערות התלוננו על המורה. לאחת יש ילד משותף איתו

 

ב-26 באוגוסט 2024, אישה דיווחה למשטרה כי בסוף שנות ה-80, כאשר הייתה תלמידה בתיכון לוארה באנהיים, היה לה קשר מיני עם אחד המורים שלה. החוקרים חקרו וגילו אישה שנייה שלכאורה היה לה קשר מיני עם אותו מורה, גרייבס. היא גם סיפרה למשטרה שיש לה ילד משותף איתו. שני הקורבנות היו קטינים בזמן האירועים.

ב-29 באוגוסט, גרייבס הושעה מתפקידו על ידי מחוז בתי הספר. משטרת אנהיים אמרה שהם בקשר איתו. "חוקרי משטרת אנהיים עובדים עם משרד התובע המחוזי של מחוז אורנג' כדי לקבוע אילו אישומים ניתן להגיש, אם בכלל, בהתבסס על חוק ההתיישנות," אמרו גורמים רשמיים.

גרייבס עבד כמורה בתיכון לוארה באנהיים, בחטיבת הביניים בול באנהיים ובחטיבת הביניים לקסינגטון בסייפרס. לא נמסרו פרטים נוספים מכיוון שהמקרה עדיין נמצא תחת חקירה.

כל מי שייתכן שהיה קורבן של החשוד או שיש לו מידע על המקרה מתבקש להתקשר לבלש אוונסון במספר 714-765-1623. ניתן למסור טיפים אנונימיים ל-OC Crime Stoppers במספר 1-855-847-6227 או באופן מקוון באתר occrimestoppers.org.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE