הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף סוף: גשם חוזר לדרום קליפורניה
בשבוע הבא יחד עם הירידה בטמפרטורות מגיעים המשקעים. אזורים שעשויים לראות מטר או סיכויי גשם ביום שני כוללים את מחוז אורנג' ועמקי סן פרננדו וסן גבריאל.

תושבי דרום קליפורניה נהנים מהקלה מגל החום הקשה שהביא טמפרטורות של שלוש ספרות לאזור. כעת, בפעם הראשונה מזה חודשים, הסיכוי לגשם חזר לתחזית. לפי שירות מזג האוויר הלאומי, מערכת לחץ נמוך הנעה לדרום קליפורניה תגרום לירידת טמפרטורות של 10-15 מעלות מתחת לממוצע במהלך סוף השבוע ולתוך השבוע הבא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפעם הראשונה מזה חודשים, הסיכוי לגשם חזר לתחזית

 

יחד עם הירידה בטמפרטורות מגיע פוטנציאל למשקעים. אזורים שעשויים לראות מטר או סיכויי גשם ביום שני כוללים את מחוז אורנג' ואת עמקי סן פרננדו וסן גבריאל. לעמקים הפנימיים במטרו לוס אנג'לס יש 40% סיכוי לגשם ביום שני.

 

 

"אני שומע אנשים בטלוויזיה כל כך הרבה פעמים [אומרים] 'ארבע מתוך עשר פעמים אם נקבל את הסערה הזו, נקבל קצת גשם.' זה לא אומר את זה"' אמר אחד החזאים מהשירות המטאורלוגי, "זה אומר שכרגע אנחנו חוזים ש-40% מהשטח בעמק סן גבריאל יקבל גשם. זה אומר 40% או יותר. זה אומר שאם אתם גרים באחד משני העמקים בלוס אנג'לס, יש 40% סיכוי שתחוו גשם בבית ו-60% סיכוי שהוא ירד במקום אחר בעמקים.

עכשיו, זה לא אומר שהגשם יהיה מטרות כבדות. שירות מזג האוויר הלאומי אמר שכל הגשם שיגיע ביום שני צפוי להיות קל. תחזיות מוקדמות מראות שיותר גשם עשוי להיות בדרך גם ביום חמישי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE