הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק גשם: קליפורניה צפויה לראות שלג בסוף השבוע הקרוב
בעוד שחלקים גדולים במדינה מתמודדים עם שריפות ענק, הטמפרטורות צפויות לצנוח והאזורים הגבוהים צפויים לראות שלג נדיר ש"לא נראה 20 שנה"

למרות שנותר לפחות שבוע לקיץ הזה, חלקים מקליפורניה צפויים לקבל מספר אינצ'ים של שלג בסוף השבוע הזה ובתחילת השבוע הבא.

מטאורולוגים בסוכנות הלאומית למטאורולוגיה, ה-NWS, בהנפורד, הוציאו התראת מזג אוויר חורפי ביום שישי. ההתראה תיכנס לתוקף במאוחר ליל שבת ותישאר בתוקף עד ערב יום שני עבור פארק הלאומי יוסמיטי והערים טואולומני מדוז, וואונה, דווילס פוסטפייל, פלורנס לייק, תומאס אדיסון לייק, וישון לייק, האנטינגטון לייק, שייבר לייק וסידר גרוב.

"יש לנו התראת מזג אוויר חורפי מוקדמת מאוד. כן, שלג נמצא בתחזית מעל 8,000 רגל. ההתראה בתוקף מ-11 בלילה של יום שבת עד 5 אחה"צ של יום שני", פרסם NWS הנפורד ב-X ביום שישי. "יש סבירות של 45 עד 75 אחוזים ל-3 אינצ'ים או יותר של שלג מעל 8,000 רגל ממחוז פרנסו ועד יוסמיטי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

בנוסף לשלג, הרוחות עשויות להגיע למהירות של עד 40 מיילים לשעה. השלג צפוי להיערם לסך של עד 4 אינצ'ים, לפי ההתראה.

אנדי בולנבכר, המטאורולוג הראשי ב-NWS, אמר ל'ניוזוויק' שמספר אינצ'ים של שלג בתקופה זו של השנה היה נדיר ולא קרה לפחות 20 שנה, לפי הרשומות. הוא הוסיף שהמטאורולוגים הוציאו את ההתראה מוקדם כדי לתת לאנשים זמן נוסף להתכונן.

"תכוננו לתנאי דרך חלקלקים", אמרה ההתראה. "התכוננו לתנאי מזג אוויר חורפיים. יש סיכוי של 45% ל-3 אינצ'ים או יותר של שלג בטואולומני מדוז עם טמפרטורות שיורדות מתחת לנקודת הקפאון. מעבר טיוגה עשוי לראות השפעות כאשר יש להם סבירות של 55% ל-3 אינצ'ים או יותר של שלג".

"תנהגו לאט והיזהרו בזמן הנסיעה", הוסיפה ההתראה.

למרות שזה נדיר, זו לא הפעם הראשונה של שלג בעונה זו. באוגוסט, מעט שלג ירד באזורים גבוהים בהרי סיירה נבדה. עם זאת, השלג לא החזיק מעמד. בולנבכר אמר שהשלג הבא סביר יותר להיערם, מה שישפיע על התנועה ופעילויות פנאי.

התחזית מגיעה בזמן ש-NWS מזהירה שהטמפרטורות ירדו בסוף השבוע עבור החוף המערבי.

"הטמפרטורות ברוב האזורים במערב יהיו קרובות לממוצע או מעט מתחתיו עד יום שבת", כך אמרה התחזית של NWS. "ביום ראשון, מערכת החזית הפסיפית תביא איתה מזג אוויר קריר ולא יציב, והטמפרטורות ירדו להרבה מתחת לנורמלי לאורך חוף המערב".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE