הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עבודות שירות לג'סטין טימברלייק - שהודה באשמה בפני השופט
המעצר המביך של הזמר המצליח אירע בחודש יוני כאשר הוא נתפס נוהג בשכרות בניו יורק. אחרי גזר הדין, טימברלייק יצא למצלמות והעביר מסר חינוכי

ג'סטין טימברלייק הופיע בבית המשפט ביום שישי בקשר למעצרו בחודש יוני האחרון בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

הזמר, כוכב להקת הבנים האגדית NSYNC, הודה באשמה הקלה ביותר של 'נהיגה תחת השפעת יכולת מופחתת' ונידון לשירות קהילתי של 25 עד 40 שעות, זאת בבית המשפט בסאג הרבור, ניו יורק.

טימברלייק הגיע להסדר טיעון עם התובעים לפני הדיון. פרטים מדויקים של ההסדר לא נחשפו, אך אדם בעל ידע בנושא אמר כי הזמר הסכים להודות באשמה בעבירה הקלה יותר, שנחשבת כעבירת תנועה שכוללת קנס של 300 ל-500 דולר והשעיית רישיון ל-90 יום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סטין טימברלייק בבית המשפט (צילום: רויטרס)

 

טימברלייק פנה לעיתונאים לאחר הדיון, והביע התנצלות ציבורית, ונתן הצהרת נהיגה בשכרות כפי שנדרש בהסדר הטיעון.

"רבים מכם כנראה מסקרים אותי רוב חיי. וכפי שאתם יודעים, אני מנסה להחזיק את עצמי בסטנדרט גבוה מאוד. וזה לא היה כך. מצאתי את עצמי במצב שבו יכולתי לבחור אחרת, אבל הייתה לי הזדמנות לשקף על כך", אמר.

"ואני גם מבין, יודע, בזכות העובדה שכולכם כאן, שיש לי ולכם במה, אנחנו משתפים את הבמה הזו. ולכן מה שאני רוצה לומר לכולם, גם אם שתיתם רק משקה אחד, אל תעלו על ההגה של הרכב. יש כל כך הרבה אלטרנטיבות. תתקשרו לחבר. קחו אובר. יש הרבה אפליקציות לנסיעות… קחו מונית".

הוא המשיך, "זו טעות שעשיתי, אבל אני מקווה שמי שצופה ושומע כעת יכול ללמוד מהטעות הזו. אני יודע שאני בהחלט למדתי".

 

 

טימברלייק עזב מיד לאחר ההצהרה שלו לפני שבני משפחתו של אנדרו מקמוריס, ילד בן 12 שנהרג על ידי נהג שיכור בלונג איילנד ב-2018, דיברו לעיתונות.

אמו של אנדרו, אליסה, קראה לטימברלייק להכריז בסוף ההופעות שלו ולבקש מהמעריצים שלו שלא לנהוג אם הם משופעים. היא קיוותה שהמוזיקאי למד מהטעות ושהוא ישתמש בבמה שלו כדי להעלות מודעות הלאה.

השופט קרל איירייס הסכים עם החלטת התביעה להקטין את האישום לנהיגה תחת השפעת אלכוהול אך כן העביר ביקורת, בטענה שהעונש שביקשה התביעה הניח את ביהמ"ש ב"מצב מביך ומאכזב". במקום זאת, השופט הוסיף שירות קהילתי בעמותה לבחירתו של טימברלייק.

כאשר נעצר על ידי הרשויות בבוקר ה-18 ביוני, טימברלייק "הציג ביצועים גרועים בכל מבחני השטח לשכרות", טען שוטר המעצר במסמכים.

לטימברלייק היו עיניים "דומעות ובוהקות", "ריח חזק של משקה אלכוהולי עלה מנשימתו" והוא היה "לא מסוגל לחלק תשומת לב", לפי התלונה. הזמר הציג גם "דיבור איטי" והיה "לא יציב על רגליו".

הכוכב הפופ אמר לשוטר המעצר ששתה מרטיני אחד והיה בדרכו הביתה אחרי כמה חברים, לפי המסמכים. לאחר שנעצר והובא לתחנת משטרה באיסט המפטון הסמוכה, הוא סירב לבדיקת נשיפה, לפי כתבי האישום.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE