הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד כוכבת עזבה את הוליווד: "ברחתי מהטירוף"
היא כבר כיכבה ב'ג'יימס בונד' ו'בלייד ראנר', ויש לה עוד קריירה ארוכה לפניה - ועדיין, בת ה-36 קיבלה את ההחלטה שלוס אנג'לס היא יותר מדי בשבילה

השחקנית אנה דה ארמס, כוכבת 'ג'יימס בונד' ו'בלייד ראנר', שיתפה לאחרונה על החלטתה לעזוב את הוליווד לחיים פשוטים יותר.

בראיון שהעניקה ל-E! News בפרמיירה של הסרט האחרון שלה "עדן" בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של טורונטו, דה ארמס בת ה-36 הסבירה שהיא בחרה לעזוב את לוס אנג'לס לטובת ורמונט הכפרית כדי "לברוח מהטירוף של העולם".

"כולנו רוצים לקבל את ההזדמנות לבנות לעצמנו מרחב בטוח. אני עשיתי את ההחלטה הזו בעצמי. מצאתי בית שבו אני מרגישה מחוץ למעגל", היא הסבירה. "אני יכולה לאסוף את עצמי ולהביא לשם רק את מי שאני רוצה להיות איתו. יש לי שם מעין מעטפת קטנה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנה דה ארמס | צילום: Getty Images

 

הכוכבת קיבלה הרבה תשומת לב כשהיא התחילה לצאת עם בן אפלק לאחר שנפגשו על סט צילומי הסרט שלהם מ-2019, 'מים עמוקים'. הם היו יחד עד שנפרדו בינואר 2021.

לא ברור אם זה תרם להחלטתה לעבור, אך היא תיארה תחושה שהיא צריכה לשנות משהו בחייה.

"אתה פשוט מרגיש כשהגיע הזמן לשנות", היא הסבירה. "דאגו לעצמכם. יש זמן שאתם לומדים מה טוב לכם ומה לא. מה משרת אותכם יותר? שימו לב לזה ונקטו בפעולה".

למרות שהיא עזבה את לוס אנג'לס, היא אמרה ל-E! News במרץ 2023 שתמיד יהיה לה קשר קרוב לעיר בזכות תפקידה ב'בלונדינית.

"בכל מקום שהלכנו, כל המיקומים, לכל מקום שאתה הולך, היא שם", היא אמרה. "לכולם יש סיפור עליה. אז בהחלט כולנו הרגשנו את נוכחותה במובן של אנרגיה רוחנית, ואני חושבת שזה בהחלט עזר עם המחויבות והרצון של כולם לעשות נכון לפי דמותה ולאהוב את התהליך של יצירת הסרט הזה עוד יותר".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE