הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נשיא אוניברסיטה הוציא 1.3 מיליון דולר על אירועים חברתיים
נשיא אוניברסיטת פלורידה לשעבר, בן סאסה, הוציא מעל 1.3 מיליון דולר על קייטרינג פרטי לארוחות ערב מפוארות, אירועי טיילגייט של פוטבול ואירועים חברתיים ראוותניים בשנתו הראשונה בתפקיד

נשיא אוניברסיטת פלורידה לשעבר, בן סאסה, הוציא מעל 1.3 מיליון דולר על קייטרינג פרטי לארוחות ערב מפוארות, אירועי טיילגייט של פוטבול ואירועים חברתיים ראוותניים בשנתו הראשונה בתפקיד, על פי דו"ח של שירות חדשות סטודנטיאלי.

הסכום היה כפול בערך מההוצאות של קודמו, קנט פוקס, שהוחזר לעמוד בראש האוניברסיטה באופן זמני לאחר שסאסה הודיע ביולי כי הוא מתפטר, על פי הדו"ח של Fresh Take Florida, שירות חדשות של בית הספר לעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סאסה אירח מסיבת חג בעלות של 176,800 דולר לכ-200 אורחים שסעדו סושי טרי ששני שפים ייעודיים גלגלו ידנית לצד מנות מסורתיות של בשר בקר, עוף וקינוחים מתוקים

סאסה, סנטור לשעבר מנברסקה, ציין את בריאות אשתו ואת הצורך לבלות זמן עם משפחתו כסיבה לעזיבת התפקיד. הוא מתכוון ללמד כפרופסור באוניברסיטה. 

הדו"ח של Fresh Take Florida מגיע שבועות לאחר שה-Independent Florida Alligator דיווח כי כנשיא האוניברסיטה, סאסה נתן לשישה עובדים לשעבר ושני פקידים רפובליקנים לשעבר משרות עם משכורות שעלו על תפקידים דומים. רובם לא עברו לגיינסוויל, פלורידה, שם ממוקמת האוניברסיטה המובילה, אלא עבדו מרחוק ממאות מיילים משם.

בסך הכל, המשרד של סאסה הוציא 17.3 מיליון דולר במהלך שנתו הראשונה בהשוואה ל-5.6 מיליון דולר שהוציא פוקס בשנתו האחרונה. לאוניברסיטה יש תקציב כולל של 9 מיליארד דולר, דיווח ה-Alligator. דוברת מטעם סאסה אמרה בדוא"ל ביום שישי כי היא אינה מורשית לדבר בשמו על הנושא.

בדצמבר האחרון, סאסה אירח מסיבת חג בעלות של 176,800 דולר לכ-200 אורחים שסעדו סושי טרי ששני שפים ייעודיים גלגלו ידנית לצד מנות מסורתיות של בשר בקר, עוף וקינוחים מתוקים, אמר Fresh Take Florida, בהתבסס על הוצאות קייטרינג מפורטות שהושגו תחת חוק הרשומות הציבוריות של פלורידה. החשבון עבור המשקאות האלכוהוליים צוין כיותר מ-7,000 דולר.

שירות החדשות אמר כי לא היה ברור אם האוניברסיטה כיסתה את העלויות עבור כל הפריטים בחשבונות הקייטרינג של סאסה באמצעות כספי משלמי המיסים או תרומות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE