הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לינדה קרטר (וונדר וומן) מבקשת מתושבי אריזונה שלא להצביע לאחותה
לינדה קרטר, השחקנית המקורית של וונדר וומן, יוצאת נגד מסע הבחירות של אחותה למושב בבית הנבחרים של אריזונה

לינדה קרטר, השחקנית המקורית של וונדר וומן, גינתה את מסע הבחירות של אחותה למושב תחרותי בבית הנבחרים של אריזונה, ואמרה למגזין "מאדר ג'ונס" ביום שישי כי לא תתמוך בה לכל תפקיד נבחר. הצהרתה של השחקנית נכללה כחלק מחשיפה של "מאדר ג'ונס" על אחותה, פמלה קרטר, הרפובליקנית הקיצונית המתמודדת לייצג חלק ממחוז מריקופה בבית הנבחרים של אריזונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני מכירה את פאם כל חיי, וזו הסיבה שלצערי איני יכולה לתמוך בה". קרטר

 

"באתר האינטרנט שלה, פאם טוענת שיש לה 'תמיכה מלאה מהמשפחה'," אמרה לינדה קרטר ל"מאדר ג'ונס". "אני מכירה את פאם כל חיי, וזו הסיבה שלצערי איני יכולה לתמוך בה למשרה זו או לכל משרה ציבורית אחרת."

פמלה קרטר לא הגיבה מיד לבקשת תגובה מ-HuffPost. המצע שלה כולל התנגדות לנישואים חד-מיניים, להפלות כמעט בכל המקרים ולהכללת טרנסג'נדרים בספורט. היא תומכת בחימוש מורים.

לינדה קרטר, תומכת קולנית של זכויות הרבייה, הביעה גם את תמיכתה במועמדים הדמוקרטים המתמודדים נגד אחותה במחוז המחוקק 4 של אריזונה.

 

המצע של פמלה קרטר כולל התנגדות לנישואים חד-מיניים, להפלות כמעט בכל המקרים ולהכללת טרנסג'נדרים בספורט. היא תומכת בחימוש מורים

 

"כילידת אריזונה, אני גאה לתמוך בקלי באטלר וקארן גרשם לייצג את LD4 בבית הנבחרים של אריזונה," אמרה לינדה קרטר ל"מאדר ג'ונס". "קלי וקארן הן שתיהן מועמדות חזקות ומנוסות, שנולדו וגדלו באריזונה. הן אימהות עובדות הנלחמות למען הזכויות החשובות ביותר לתושבי אריזונה, במיוחד הזכות של כל ילד לחינוך איכותי."

למחוז יש שני נציגים, כיום אחד דמוקרטי ואחד רפובליקני.

לינדה קרטר גם שיבחה את הסנאטור האמריקאי ג'ון מקיין, הרפובליקני המנוח מאריזונה, על מחויבותו ל"הגינות, צדק וחופש".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE