הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוטרה גררה ילד לנהר בהתקפה נדירה
ילד אושפז לאחר שספג נשיכות מלוטרת נהר שתקפה ומשכה אותו למים בזמן שהלך לאורך רציף עם אימו במדינת וושינגטון בסוף השבוע שעבר

ביום חמישי בסביבות השעה 9:30 בבוקר, קיבלו קציני מחלקת הדגה והחיות של וושינגטון דיווח על האירוע, שהתרחש במרינה של ברמרטון, במרחק נסיעה של כשעה במעבורת ממרכז סיאטל.

"הילד נגרר מתחת למים, ולאחר מספר רגעים, צף בחזרה," אמרו גורמים רשמיים בהודעה לעיתונות. "אמו של הילד הצליחה להרים את הילד מהמים בזמן שהלוטרה המשיכה לתקוף ובהמשך ננשכה בזרוע. לוטרת הנהר המשיכה לרדוף אחרי המשפחה בעת שעזבו את הרציף."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אמו של הילד הצליחה להרים את הילד מהמים בזמן שהלוטרה המשיכה לתקוף ובהמשך ננשכה בזרוע. לוטרת הנהר המשיכה לרדוף אחרי המשפחה בעת שעזבו את הרציף". המשטרה

 

הילד סבל משריטות ונשיכות בחלק העליון של ראשו, פניו ורגליו וטופל בגין פציעותיו בבית חולים בסילברדייל, וושינגטון. קצינים הפעילו את שירותי החיות של משרד החקלאות האמריקאי כדי ללכוד ולהרחיק באופן קטלני לוטרות נהר מהמרינה; נכון לבוקר יום שישי, לוטרת נהר אחת נלכדה בזירה והגורמים תכננו להעביר אותה למעבדה לאבחון מחלות בעלי חיים של וושינגטון להערכה נוספת, כולל בדיקת כלבת, על פי ההודעה לעיתונות.

"אנו אסירי תודה שהקורבן סבל רק מפציעות קלות, הודות לפעולותיה המהירות של האם וחוסנו של הילד," אמר סמל קן בלאז מ-WDFW בהצהרה. "אנו גם רוצים להודות לנמל ברמרטון על התיאום והתקשורת המהירים שלהם עם דיירי המרינה שלהם."

גיל ומין הילד לא נחשפו מיד על ידי הגורמים הרשמיים.

היו שישה אירועים מתועדים בין בני אדם ללוטרות במדינה בעשור האחרון, אמרו גורמים רשמיים. היונקים החצי-מימיים נפוצים יחסית בבתי גידול של מים מתוקים או מלוחים ונחשבים לבעלי פרווה, או מין ציד שניתן ללכוד או להרוג על ידי בעל נכס או תושב עם היתר.

"למרות שמפגשים עם לוטרות נהר נדירים, הן עלולות להיות טריטוריאליות וכמו כל חיית בר, הן בלתי צפויות מטבען," אמרו גורמים רשמיים בהודעה לעיתונות.

אירוע דומה התרחש בצפון קליפורניה באוגוסט 2023, כאשר אישה ננשכה על ידי לוטרה בנהר פדר הגובל ביער הלאומי פלומאס וגילתה ששלוש מהן רודפות אחריה. באותו חודש, שחיין אחר שחה באגמי סרין במרחק של כ-100 מייל דרומה כאשר לוטרה אחרת נשכה אותו 15 עד 20 פעמים.

עם זאת, מומחים מחשיבים את ההתקפות כבלתי רגילות ביותר. באותה עת, פיטר טירה, קצין מידע עבור אזורי הצפון והצפון-מרכז של ה-CDFW, הדגיש כי בעוד שהתקפות לוטרות נהר הן חריגות - כה נדירות שהסוכנות אפילו לא מנהלת יומן של דוחות קונפליקט על המין - הן עלולות להיות "תוקפניות מאוד" ורגילות "להתמודד עם בעלי חיים שגודלם פי שניים או שלושה מגודלן," כולל יונקים אחרים, צבים ודגים.

"אני חושב שאנשים צריכים להבין שהן נפוצות מאוד בנהרות ובאגמים שלנו ויכולות להיות מעוצבנות כשאנחנו נכנסים לבית הגידול שלהן, בכוונה או שלא," הוא אמר.

מייגן איזדור, המייסדת והמנהלת המשותפת של פרויקט האקולוגיה של לוטרות הנהר, ארגון ללא מטרות רווח הממוקם בפורסט נולס המתמקד בשימור אגני היקוות, שיערה גם שההתקפות עלולות להתרחש כתוצאה מהתנהגות טריטוריאלית.

"התקפות לוטרות עשויות להתרחש כי הלוטרה מרגישה מאוימת או מרגישה שהצעירים שלה מאוימים," אמרה איזדור במייל ב-2023. "לא הייתי אומרת שהתנהגות הלוטרות הייתה חריגה או מצביעה על מחלה; מינים פראיים רבים הם אכזריים בהגנה על צאצאיהם."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE