הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חלק מהמורים בלוס אנג'לס, עייפים מלחכות, יוצרים תכנית לימודים משלהם בנושא האקלים
משרד החינוך של מחוז לוס אנג'לס ומדינת קליפורניה אישרו את מחויבותם לחינוך אקלימי לכל התלמידים. עם זאת, למרות המדיניות השאפתנית, קיים מחסור במימון

בשנים האחרונות, מחוז בתי הספר המאוחד של לוס אנג'לס (LAUSD), משרד החינוך של מחוז לוס אנג'לס ומדינת קליפורניה אישרו את מחויבותם לחינוך אקלימי לכל התלמידים. עם זאת, למרות המדיניות השאפתנית, קיים מחסור במימון.

מורים רבים משקיעים זמן אישי ביצירת שיעורי אקלים ובגיוס כספים ליוזמות ירוקות. ב-LAUSD, מורים נבחרים כ"אלופי אקלים" ומקבלים 900 דולר לסמסטר כדי לסייע למורים אחרים ליצור שיעורים ממוקדי אקלים. אך חלקם אומרים שזו אחריות מכבידה המוסיפה לעומס העבודה הקיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תלמידים שותלים בצל ירוק, בזיליקום וכרוב קייל בגינת בית הספר היסודי ברחוב 24 בלוס אנג'לס

 

יישום מדיניות האוריינות האקלימית היה לא אחיד, עם התקדמות איטית בשנתיים הראשונות. פרנסס באז, קצינת האקדמיה הראשית של המחוז, מציינת שקיימת תמיכה אוניברסלית באוריינות אקלימית, אך חסר מימון להגיע לקנה המידה הרצוי.

בתי ספר בודדים מצאו תמיכה לתוכניות אקלים מקרנות פרטיות ומענקים פדרליים ומדינתיים. ארגונים ללא מטרות רווח כמו Ten Strands תומכים במאמצים אלה.

כשמדובר בטכנולוגיית אנרגיה ירוקה בקמפוסים, הפוטנציאל לשינוי מבטיח יותר. חוק הפחתת האינפלציה מספק מימון פדרלי זמין לאנרגיה סולארית, אחסון אנרגיה ומשאבות חום יעילות.

שתי הצעות חוק בקליפורניה שיוצגו בנובמבר עשויות לספק מקורות מימון חדשים לשיפור החינוך האקלימי ותשתיות בתי הספר.

כריסטוס כריסיליו, קצין הקיימות האקולוגית הראשי של LAUSD, מפתח "מפת דרכים" לחינוך אקלימי, בנייה, תפעול ותחזוקה. הוא מדגיש את חשיבות הלמידה בחוץ ואת העניין הרב של התלמידים בשינויי האקלים ובחוויית הטבע בבית הספר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE