הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהגר עם תעודת זהות מזויפת של ניו יורק חשוד ברצח משפחה של ארבעה: "זירה נוראית"
הרשויות הטילו צו איסור פרסום על רבים מפרטי החקירה של הרצח המזעזע בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר זוג הורים צעירים ושני ילדיהם - בת 4 ובן שנתיים, נרצחו

אזרח דומיניקני חשוד ברצח משפחה בביתם בניו יורק לאחר שהגיע לאמפייר סטייט באופן לא חוקי והשיג תעודת זהות מזויפת.

גופות שני מבוגרים ושני ילדים נמצאו בתוך בית שנשרף באיירונדקוויט, ליד רוצ'סטר, ב-31 באוגוסט. לקח כמעט יומיים להעריך את הזירה ולזהות את ההרוגים.

פריים אובלדו בן ה-30, מרנגלי מורנו-סנטיאגו בת ה-26, וילדיהם אוונג'לין אובלדו-מורנו בת ה-4 וסבסטיאן אובלדו-מורנו בן השנתיים - כולם הוכרזו כמתים על ידי צוותי החירום.

"זו הייתה זירה נוראית. בכמעט 32 שנות עשייה בתפקיד הזה, לא ראיתי מעולם משהו כזה", אמר ראש משטרת איירונדקוויט, סקוט פיטרס, במסיבת עיתונאים ב-2 בספטמבר.

ביום שישי האחרון, מחלקת המשטרה של איירונדקוויט אמרה שהיא עצרה ב-7 בספטמבר ולאחר מכן הגישה כתב אישום נגד חוליו סזאר פימנטל סוריאנו, בן 34, בארבעה סעיפי רצח מדרגה ראשונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תצלום המעצר של החשוד ברצח 

 

הגבר הדומיניקני נחשב ככזה שנכנס לארצות הברית באופן לא חוקי דרך פוארטו ריקו והשיג תעודת זהות מזויפת של מדינת ניו יורק, שאיפשרה לו גישה ליבשת.

סוריאנו מבוקש על רצח נוסף ברפובליקה הדומיניקנית ב-2019 ומופיע כנמלט ברשימות משטרת הרפובליקה הדומיניקנית.

ICE לעיתים קרובות מתערבת במקרים פליליים הכוללים מהגרים לא חוקיים, ומבקשת לקחת אחריות עליהם לאחר שחרורם על ידי האכיפה המקומית.

פיטרס אמר ב-2 בספטמבר שניתן לפרסם מידע מוגבל בלבד על אופן מות המשפחה, אך אמר שמספר שריפות הוצתו בבית כדי לכסות ככל הנראה אחר הפשע.

"כשאתה רוצח ילדים חפים מפשע, אין שום תירוץ לכך", אמר פיטרס.

מפקד המשטרה אמר שהוא לא יכול לציין אם הרצח היה ממוקד או אקראי, אך הוא אמר לעיתונאים שהבית היה ברחוב שקט, רחוב נאפ, עם מעט בעיות שדווחו.

קצינים אמרו שהקריאה לשריפה בבית התקבלה בערך בשעה 5:20 לפנות בוקר שעון מזרחי והצוותים הגיעו תוך דקות.

"הכבאים החלו מיד בחיפושים. הם התחילו במקומות שבהם סביר למצוא קורבנות בשריפת בית - בחדרי שינה, בהנחה שהם ישנים", אמר ראש הכבאים, שיין מטקלף.

"הם חיפשו בקומה השנייה, חיפשו בקומה הראשונה ומצאו כמה שריפות שונות ברחבי הבניין ולבסוף מצאו את הקורבנות המתים במרתף".

המשטרה אמרה ביום שישי שהיא עדיין מוגבלת במה שהיא יכולה לומר על המקרה מכיוון שמדובר בחקירה פעילה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE