הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כומר ממישיגן נעצר ופוטר לאחר שהודה לכאורה בהסתרת מצלמה בשירותים של הכנסייה
וויל ג'ונסון, 37, מנהל פולחן של כנסיית הקהילה 2|42 בברייטון, מישיגן נעצר ביום שישי כאשר חבר צוות מצא את המצלמה הנסתרת בתוך שירותי העובדים

מנהיג כנסייה במישיגן נעצר ופוטר לאחר שלכאורה הודה בהצבת מצלמה נסתרת בשירותי הכנסייה כדי להציץ על עובדים אחרים, על פי הכנסייה שלו. וויל ג'ונסון, 37, מנהל פולחן של כנסיית הקהילה 2|42 בברייטון, צפונית לאן ארבור, נעצר ביום שישי כאשר חבר צוות מצא את המצלמה הנסתרת בתוך "שירותים יוניסקס לא ציבוריים באזור הקלעים (של הכנסייה)", אמר אריק ראוך, הכומר המבצע של פעולות המשרד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כשעומת על ידי מנהיגי כנסייה אחרים, ג'ונסון הודה בהצבת המצלמה שם - מה שהוביל לפיטוריו המיידי, אמר ראוך.ג'ונסון אז גם הודה בפני חוקרי השריף של מחוז ליווינגסטון שהוא הסתיר את המצלמה בשירותי הכנסייה, על פי הדיווח.

ג'ונסון אמר לחוקרים שהוא הציב את המצלמה בשירותים לסירוגין במהלך השנתיים האחרונות, כשהוא מכוון לעובדי כנסייה ספציפיים הידועים כמשתמשים בשירותים אלה, נאמר בדיווח.

"אנחנו המומים ועצובים עמוקות מהמצב הזה, כשההגנה, הבטיחות והפרטיות של כל אדם שנכנס לכנסייה שלנו היא העדיפות שלנו," אמר ראוך. הכנסייה "משתפת פעולה באופן מלא עם חקירת משרד השריף ונוקטת בצעדים פרואקטיביים, כולל התקשרות עם חוקר צד שלישי, כדי להבטיח את הבטיחות של כל המתקנים שלנו," הוא אמר.

ג'ונסון הואשם ביום ראשון בחבלה בראיות, מעקב אחר אדם לא לבוש - עבירה חמורה - ושימוש במחשב לביצוע פשע. הוא מוחזק בכלא מחוז ליווינגסטון, כשהערבות שלו נקבעה על 250,000 דולר.

אם יורשע, הוא עלול לקבל עד ארבע שנות מאסר על האישום של חבלה בראיות, עד שנתיים על מעקב אחר אדם לא לבוש ועד שנתיים על שימוש במחשב לביצוע פשע.

הדיון הבא בבית המשפט נקבע ל-24 בספטמבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE