הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 נוסעי דלתא קיבלו טיפול רפואי לאחר נחיתת חירום
טיסה 1203 שהיה בדרכה לנמל התעופה הבינלאומי של פורטלנד שבה לנמל התעופה הבינלאומי של סולט לייק סיטי לאחר שדווח על בעיה בלחץ האוויר

מנהל התעופה הפדרלי חוקר לאחר ש-10 נוסעים בטיסת דלתא איירליינס שהייתה בדרכה לאורגון נזקקו לטיפול רפואי בעקבות נחיתת חירום. צוות טיסה 1203 שהייתה בדרכה לנמל התעופה הבינלאומי של פורטלנד חזר לנמל התעופה הבינלאומי של סולט לייק סיטי לאחר שדיווח על בעיה אפשרית בלחץ האוויר ביום ראשון בבוקר, כך מסר מנהל התעופה הפדרלי לUSA TODAY ביום שלישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיסה 1203 שהייתה בדרכה לנמל התעופה הבינלאומי של פורטלנד שבה לנמל התעופה הבינלאומי של סולט לייק סיטי לאחר שדווח על בעיה אפשרית בלחץ האוויר

 

הטיסה, מטוס בואינג 737-900 עם 140 נוסעים על סיפונו, נחתה בסביבות השעה 8:30 בבוקר. דובר דלתא אמר שכוחות החירום פגשו את הנוסעים בשער וזיהו 10 אנשים שהיו זקוקים להערכה או לטיפול. חברת התעופה לא פרסמה איזה סוג של הערכה או טיפול קיבלו אותם אנשים.

חברת התעופה הציעה לכסות את עלויות התחבורה ללקוחות שרצו להגיע למתקנים רפואיים, אך לא פירטה יותר. מחלקת כיבוי האש של סולט לייק סיטי, שהגיבה לאירוע, אמרה לCBS News שהסוכנות שלה לא פינתה אף אחד לבית חולים.

 

 

דלתא אמרה שהמטוס הוצא משירות באותו בוקר וחזר לשירות ביום שני לאחר שטכנאים פתרו את בעיית הלחץ. "אנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות שלנו על החוויה שלהם בטיסה 1203 ב-15 בספטמבר," מסרה דלתא בהצהרה. "צוות הטיסה פעל לפי הנהלים כדי לחזור לסולט לייק סיטי, שם הצוותים שלנו על הקרקע תמכו בלקוחות שלנו בצרכים המיידיים שלהם."

מנהל התעופה הפדרלי אמר שהוא חוקר את האירוע.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE