הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחוזת יוקרה בלוס אנג'לס עם מועדון לילה מוצעת רק ב-119 מיליון דולר
הנכס בעל 12 חדרי שינה ו-17 חדרי אמבטיה, שהוצע למכירה תחילה ב-139 מיליון דולר בשנת 2022, מוצע כעת ב-119 מיליון דולר

אחוזה מפוארת בלוס אנג'לס עם שלל מתקנים ייחודיים קיבלה הפחתת מחיר של 20 מיליון דולר. הנכס בעל 12 חדרי שינה ו-17 חדרי אמבטיה, שהוצע למכירה תחילה ב-139 מיליון דולר בשנת 2022, מוצע כעת ב-119 מיליון דולר, כך דווח לראשונה ב-Mansion Global.

האחוזה המרהיבה נבנתה על ידי ג'ו אנגלנוף, מנהל חדר מיון לשעבר, ששילם 5 מיליון דולר עבור השטח בן 2 האקרים על גבעה בבל אייר בשנת 2014.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית, הנקרא "La Fin" או "הסוף", בכתובת 1200 בל אייר רוד, מציע נופים מרהיבים של לוס אנג'לס וסנצ'ורי סיטי

 

הוא פיתח לאחר מכן את הבית בן יותר מ-30,000 רגל רבוע, שהיה בשוק ומחוץ לשוק מאז שהוצע למכירה לראשונה לפני שנתיים.

הבית, הנקרא "La Fin" או "הסוף", בכתובת 1200 בל אייר רוד, מציע נופים מרהיבים של לוס אנג'לס וסנצ'ורי סיטי, מרתף יין שחור כולו, כניסה עם קירות זכוכית, טרקלין סיגרים בעל בקרת אקלים, חדר טעימות וודקה (שמגיע עם ארבע אדרות פרווה) - ופסל שלד דינוזאור בגודל טבעי כמרכז על מרפסת מקורה המשתרעת לאורך המדרון, על פי Mansion Global.

 

יש מספר נברשות בסלון הרשמי, נברשת קריסטל באורך 44 רגל המעגנת את גרם המדרגות הספירלי ומקלחת בשטח של 100 רגל רבוע עם הנברשת שלה

 

מתקנים נוספים כוללים מועדון לילה בשטח של 6,000 רגל רבוע, קיר טיפוס ואולם תצוגת מכוניות עם חניה לשישה כלי רכב ומעלית מסתובבת. יש אפילו בר חיצוני עם מושבי נדנדה ובריכת אינפיניטי המשקיפה על מסך LED נשלף באורך 23 רגל.

וזה לא מזכיר אף אחד מהנברשות: יש מספר נברשות בסלון הרשמי, נברשת קריסטל באורך 44 רגל המעגנת את גרם המדרגות הספירלי ומקלחת בשטח של 100 רגל רבוע עם הנברשת שלה.

"זה אחד ויחיד," אמר מארק נוח מ-Sotheby's International Realty, שמחזיק בהצעה, ל-Mansion Global. "גם אם הקרקע הייתה ניתנת לך בחינם, לא היית יכול ליצור מחדש את הבית הזה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE