הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזרקים משומשים ומוצרי היגיינה נשית: סגירת חופים נרחבת בשל פסולת שנשטפה לחוף
הרשויות עוד מנסות להבין כיצד הפסולת הזו הגיעה לחופי מרילנד, וירג'יניה וגדלאוור, כאשר ראש אושן סיטי אמר: "אין לי מושג מאיפה זה בא"

חופים בחוף המזרחי נאלצו להיסגר לאחר שפסולת רפואית כולל מחטים משומשות, בקבוקי תרופות וטמפונים נשטפו באופן מסתורי אל החוף.

מבלים הוזהרו להישאר מחוץ לים במרילנד, וירג'יניה ודלאוור - כולל מקום הנופש האהוב על נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן - רהובות.

"לבטיחותכם, אנו ממליצים למבקרים לעזוב את החוף ולהימנע משחייה בשלב זה", מסרה מחלקת המשאבים הטבעיים והשליטה בסביבה של דלאוור, DNREC, בפוסט בפייסבוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הפסולת הופיעה בחלק הצפוני מאושן סיטי במרילנד ועד האזור הדרומי צ'ינקוטיג בוירג'יניה, ליד וושינגטון.

לרשויות "אין מושג מאיפה זה בא" והן חוקרות, אמר מנהל אושן סיטי, טרי מקגיאן.

מבקרי החוף מתבקשים להישאר מחוץ למים בחלק מהמקומות, בעוד שמקומות אחרים נסגרו לחלוטין.

לאלו שעדיין הולכים או שוכבים על החול, הם התבקשו לדווח על כל פסולת שהם מוצאים ולהימנע מלאסוף אותה.

"ראינו אישה שהתקרבה למציל ואמרה שמצאה מזרק", אמרה אילין מקברייד, שמבקרת באושן סיטי, לאתר חדשות מקומי. "אני לא בטוחה מאיפה הם באים. אני מופתעת שיש מחטים שם בים", אמרה מבקרת אחרת, בקי בטס.

"כולנו פשוט באמת מופתעים מכל העניין", אמרה התושבת בריאן לואר לכלי התקשורת.

הרשויות אסרו כל שהות במים בפארק המדינה אסטטיג בבוקר יום ראשון, לאחר שמפקחי שירות הפארקים של מרילנד מצאו מספר מחטים, מוצרי היגיינה נשים ובדלי סיגריות לאורך החוף. יום לאחר מכן, נמצאו עוד מספר מחטים ולכן האיסור על שחייה נמשך.

 

 

המחלקה עבדה יחד עם סוכנויות מקומיות, מדינתיות ופדרליות כדי לקבוע מתי יהיה בטוח לאנשים להיכנס למים, והתשובה לכך טרם ברורה.

"עד שנהיה בטוחים שהמצב נמצא תחת שליטה, אנו ממליצים ללבוש נעליים על החוף ולהימנע מהמים לחלוטין", אמר מנהל שירותי החירום ג'ו תיאובלד, שהדגיש כי המצב הוא בעייתי.

DNREC של דלאוור המליצה למתרחצים לעזוב את החופים ממפרץ נהר הודי ועד לאי פנוויק באחר הצהריים של יום ראשון ולהימנע משחייה לאחר דיווחים על פסולת שנשטפה לחופים הסמוכים במרילנד, כך אמרה הסוכנות בהצהרה.

המחלקה אישרה רק פסולת מינימלית בחופי דלאוור, כולל כיסוי פלסטיק ומחט בודדת שנמצאה ליד חוף דיווי.

"למרות רמת הפסולת הנמוכה שנצפתה, DNREC לוקחת את המצב ברצינות ומייעצת זהירות", אמרה הסוכנות בהצהרה.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE