הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ילדה בת 13 מקליפורניה נעצרה בחשד לאיומים על תלמידים בשני בתי ספר
מחלקת המשטרה של מנטקה אמרה כי הנערה ציינה שמות של תלמידים אמיתיים מבית הספר היסודי סקויה באיומיה וגם הזכירה ירי בתיכון מנטקה

ילדה בת 13 נעצרה ביום שני בחשד שכיוונה איומים לתלמידים ספציפיים בשני בתי ספר במנטקה תוך שיתוף איומים באינסטגרם, כך מסרה מחלקת המשטרה. מחלקת המשטרה של מנטקה אמרה כי הנערה ציינה שמות של תלמידים אמיתיים מבית הספר היסודי סקויה באיומיה וגם הזכירה ירי בתיכון מנטקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחלקת המשטרה אמרה כי החשודה "התכוונה לזרוע פחד בקרב התלמידים המוזכרים"

 

גורמים רשמיים אמרו כי האיומים שלה היו נפרדים מאיומי הירי בבית הספר והשמועות שהופצו ברשתות החברתיות בשבוע שעבר. מחלקת המשטרה אמרה כי החשודה "התכוונה לזרוע פחד בקרב התלמידים המוזכרים".

החוקרים אינם מאמינים שהיו לה האמצעים לבצע את האיומים. הנערה לא הגיעה לבית הספר ביום שני, כך מסרו גורמים רשמיים. הוריה אותרו והיו משתפי פעולה עם החקירה.

הנערה תישלח למעצר קטינים בגין איומים פליליים ואיום על פקיד ציבור. "חשוב שהורים ידברו עם ילדיהם לגבי ההשלכות האמיתיות של השמעת איומים באופן אישי או באינטרנט", אמרה משטרת מנטקה בהודעה לעיתונות.

המחלקה תמשיך לחקור את המקרה, ואת השמועות הנפרדות על ירי בבתי ספר שהופצו באינטרנט. כל מי שיש לו מידע או רמזים יכול להתקשר למחלקת המשטרה של מנטקה במספר 209-456-8101.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE