הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טאפרוור בראנדס מגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שנים של מאבק במכירות חלשות
מניות החברה איבדו כ-75% מערכן מתחילת השנה, לאחר שבשנים האחרונות, היא התמודדה עם אתגרי נזילות, תחרות מוגברת וביקוש חלש למוצרי הפלסטיק הדגל שלה

טאפרוור בראנדס (Tupperware Brands) חברת אחסון המזון האיקונית הידועה במכלי הפלסטיק האטומים שלה ובחלוצה במכירות ישירות לצרכן, הגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שנים של מאבק במכירות חלשות. טאפרוור וחברות בנות מסוימות יזמו מרצונן הליכי פרק 11 בבית המשפט לפשיטת רגל בדלאוור, כך הודיעה החברה ביום שלישי. היא תבקש אישור מבית המשפט להמשיך לפעול ולאפשר תהליך מכירה כדי להגן על המותג שלה במהלך ההליכים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מניות החברה איבדו כ-75% מערכן מתחילת השנה. טאפרוור

"במהלך השנים האחרונות, המצב הפיננסי של החברה הושפע קשות מהסביבה המאקרו-כלכלית המאתגרת", אמרה המנכ"לית לורי אן גולדמן. מניות החברה איבדו כ-75% מערכן מתחילת השנה.

טאפרוור נוסדה ב-1946 על ידי ארל טאפר, כימאי שתכנן מכלי פלסטיק אטומים לאוויר כדי לעזור למשפחות לחסוך כסף בתקופה שלאחר המלחמה. במשך עשורים היא הייתה שם בית, לא רק בזכות המכלים שלה אלא גם בזכות שיווק המכירות הישירות לבתים, עם צבא של סוכנים עצמאיים שהציגו מוצרים במה שכונה "מסיבות טאפרוור".

אך בשנים האחרונות, היא התמודדה עם אתגרי נזילות, תחרות מוגברת וביקוש חלש למוצרי הפלסטיק הדגל שלה.

במרץ, טאפרוור דחתה את הגשת דוח הרווחים השנתי שלה ל-2023 בשל מחסור ברואי חשבון ובעיות בקרה פנימית. ביוני, החברה הודיעה שהיא עומדת לסגור את המפעל היחיד שלה בארה"ב ולפטר כמעט 150 עובדים.

בשנה שעברה, החברה ערכה שינויים בצוות הניהול הבכיר שלה ומינתה את גולדמן כמנכ"לית כדי לעזור בהבראת החברה.

בדוח הרבעוני האחרון שלה, טאפרוור דיווחה על הכנסות של 259.6 מיליון דולר לרבעון, ירידה של 14% בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה. ההפסד הנקי שלה היה 55.8 מיליון דולר לרבעון.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE