הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית אטלנטיק סיטי הואשם בעבירות של התעללות בילדים
מרטי סמול הבן ואשתו, מנהלת בתי הספר של העיר, מואשמים בהכאה של בתם המתבגרת.

ראש עיריית אטלנטיק סיטי, ניו ג'רזי, מרטי סמול האב, ואשתו, מפקחת בתי הספר הציבוריים של העיר, הואשמו ביום שלישי בעבירות הקשורות להתעללות לכאורה בבתם המתבגרת. בכתב אישום שהוגש על ידי חבר מושבעים גדול בניו ג'רזי, מר סמול, בן 50, ואשתו, לה'קוואטה סמול, בת 47, הואשמו בסיכון רווחת ילד מדרגה שנייה, על פי משרד התובע של מחוז אטלנטיק. מר סמול הואשם גם בתקיפה חמורה ובאיומים חמורים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש העיר השתמש במטאטא כדי להכות את בתו בראשה עד שאיבדה את הכרתה

 

כתב האישום מגיע חמישה חודשים לאחר שהזוג הואשם לראשונה בהתעללות פיזית ורגשית בבתם. ההתעללות התרחשה כשהיתה בת 15 ו-16, אמרו התובעים בהודעה לעיתונות.

התובעים תיארו דפוס של אלימות מצד שני ההורים במשך תקופה של חודשיים שהסתיימה בינואר. פעם אחת, אמרו התובעים, ראש העיר השתמש במטאטא כדי להכות את בתו בראשה עד שאיבדה את הכרתה. במקרה אחר, הוא הכה אותה שוב ושוב ברגליה, וגרם לחבורות, לפי התובעים. במקרה אחר, הם אמרו, גב' סמול גררה את בתה בשערה והכתה אותה בחגורה.

עורך הדין של מר סמול, אדווין ג'ייקובס, אמר בראיון כי הלקוח שלו מכחיש את האישומים והדגיש כי כתב האישום אינו מאשים את מר סמול בהתנהגות בלתי הולמת בתפקידו כראש העיר. מר סמול "בהחלט לא" יתפטר, אמר מר ג'ייקובס.

"למעשה, מאז שנבחר לראש העיר, ראש העיר סמול מילא באמונה את כל החובות, האחריות וההתחייבויות של משרתו," אמר מר ג'ייקובס. "אז אין אלמנט ציבורי בכתב אישום זה. הכל עוסק בעניינים משפחתיים פרטיים בבית משפחת סמול."

לא ניתן היה להשיג באופן מיידי תגובה מעורך הדין של גב' סמול.

אם יימצאו אשמים, ראש העיר והמפקחת עלולים לרצות מאסר. סיכון ילד מדרגה שנייה, האישום שבו מואשמים שני ההורים, יכול להיענש בחמש עד עשר שנות מאסר, על פי התובעים.

מנהלת בית הספר התיכון של אטלנטיק סיטי, קונסטנס דייז-צ'פמן, בת 39, הואשמה גם היא באי דיווח על סימני התעללות והואשמה בשבוע שעבר בסיכון רווחת ילד. על פי הודעה לעיתונות ממשרד התובע של מחוז אטלנטיק, תלמידה בת 15 אמרה לגב' דייז-צ'פמן בדצמבר כי היא סובלת מהתעללות פיזית מצד הוריה; ההודעה אינה מציינת אם התלמידה הייתה בתם של בני הזוג סמול. במרץ, גב' דייז-צ'פמן הואשמה במספר אישומים של התנהגות רשמית בלתי הולמת ואישום אחד של הפרעה למעצר.

עורך הדין של גב' דייז-צ'פמן, לי וארטן, אמר ביום רביעי כי הלקוחה שלו חפה מפשע ומתכוונת להילחם באישומים.

במאי, מר וארטן אמר לכלי תקשורת מקומי כי הלקוחה שלו הייתה "נזק משני" במקרה, וכי היא הייתה יעד בגלל הקשר האישי שלה עם ראש העיר. גב' דייז-צ'פמן שימשה גם כמנהלת קמפיין הבחירות מחדש של מר סמול ב-2021.

ביתם של בני הזוג סמול נחפש במרץ, והרשויות החרימו מספר מחשבים ניידים ושני טלפונים ניידים, דיווח ה"פילדלפיה אינקוויירר" באותו זמן. שני ההורים הואשמו לראשונה זמן קצר לאחר החיפוש.

מר סמול, שנכנס לתפקיד ב-2019 לאחר שקודמו התפטר והודה באשמת שחיתות, הוא ראש העיר החמישי של אטלנטיק סיטי שעומד בפני אישומים מאז שנות ה-80. הוא נבחר לכהונה מלאה ב-2022, באותה שנה שגב' סמול מונתה לכהונה של ארבע וחצי שנים כמפקחת בתי הספר של העיר.

בני הזוג יובאו בפני בית המשפט בשבועיים או שלושה הקרובים, על פי משרד התובע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE