הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה יקרה אם הממשל יושבת ב-1 באוקטובר? ההשפעה תהיה מהירה
הקונגרס חייב לאשר חקיקת הוצאות לפני תחילת שנת הכספים החדשה ב-1 באוקטובר כדי למנוע חופשה כפויה של אלפי עובדים פדרליים וצמצום שירותים פדרליים

עם פחות משבועיים עד להשבתה חלקית של הממשל, בית הנבחרים צפוי להצביע היום על הצעת חוק המשלבת חוק הוצאות הכרחי עם כללי הצבעה מחמירים יותר, שיש לה סיכוי קטן עד אפסי להצליח בסנאט בשליטת הדמוקרטים. הקונגרס חייב לאשר חקיקת הוצאות לפני תחילת שנת הכספים החדשה ב-1 באוקטובר כדי למנוע חופשה כפויה של אלפי עובדים פדרליים וצמצום שירותים פדרליים שבועות ספורים לפני הבחירות ב-5 בנובמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנהיג הרפובליקנים בסנאט, מיץ' מקונל מקנטקי, אינו מעוניין במאבק פוליטי, ואומר כי מפלגתו כנראה תואשם אם הקונגרס יאפשר לממשל להיסגר זמן קצר לפני הבחירות

 

מנהיג הרפובליקנים בסנאט, מיץ' מקונל מקנטקי, אינו מעוניין במאבק פוליטי, ואומר כי מפלגתו כנראה תואשם אם הקונגרס יאפשר לממשל להיסגר זמן קצר לפני הבחירות. "אני תומך בכל מה שימנע את השבתת הממשל," אמר לכתבים ביום שלישי.

מה קורה לעובדים פדרליים במהלך השבתת ממשל? סוכנויות פדרליות מסווגות את עובדיהן כ"חיוניים" או "לא חיוניים". עובדים חיוניים ממשיכים לעבוד אך ייתכן שלא יקבלו תשלום מיד. עובדים לא חיוניים מוצאים לחופשה כפויה, כלומר הם אינם יכולים לעבוד או לקבל תשלום עד שהממשל ייפתח מחדש, על פי פירוט שנאסף על ידי רויטרס.

במהלך הסגירה הארוכה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב בשנים 2018-2019, 800,000 עובדים פדרליים לא קיבלו שכר במשך 35 ימים.

מה קורה לביטוח לאומי ולמדיקר? קצבאות פרישה ונכות מהביטוח הלאומי ימשיכו ללא הפרעה. הטבות מדיקר ומדיקייד גם הן ימשיכו, אם כי ייתכנו עיכובים מסוימים.

מה לגבי הטבות לחיילים משוחררים וסיוע במזון? חיילים משוחררים ימשיכו לקבל את ההטבות והטיפול הרפואי שלהם. תוכניות סיוע במזון כמו תוכנית הסיוע התזונתי המשלים (SNAP) גם הן ימשיכו, אם כי ייתכנו שיבושים קלים.

מה לגבי הצבא? 2 מיליון אנשי הצבא הפעילים של ארה"ב יישארו בתפקידם. עם זאת, כמחצית מ-800,000 העובדים האזרחיים של הפנטגון יעמדו בפני חופשה כפויה. המנהל הלאומי לביטחון גרעיני ימשיך לפקח על הנשק הגרעיני.

אכיפת החוק סוכנויות אכיפת החוק הפדרליות, כולל ה-FBI, ה-DEA וצוות בתי הכלא, יישארו פעילות. השירות החשאי ומשמר החופים ימשיכו בתפקידיהם.

פארקים לאומיים פארקים לאומיים, אנדרטאות ואתרים אחרים ייסגרו לציבור, כאשר הפקחים יוצאו לחופשה כפויה והמתקנים ייסגרו. מדינות מסוימות עשויות לממן זמנית את פעילות הפארקים, כפי שנראה במהלך הסגירה בשנים 2018-2019.

גבולות וביטחון המולדת סיירי הגבול וסוכני אכיפת ההגירה ימשיכו לעבוד. עם זאת, הרשויות המקומיות לא יקבלו סיוע חדש למקלטי מהגרים.

תחבורה בודקי הביטחון בשדות התעופה ופקחי התעבורה האווירית יישארו בתפקידם, אך עובדים חדשים ומספר פרויקטי תשתית גדולים עלולים להתעכב. היעדרויות, כפי שנראו בסגירות קודמות, עלולות להשפיע על פעילות שדות התעופה.

שכר חברי הקונגרס חברי הקונגרס ימשיכו לקבל משכורות במהלך הההשבתה, בעוד שאנשי הצוות יוצאו לחופשה כפויה, אם כי עובדים חיוניים עדיין יעבדו.

השפעה על הבית הלבן במהלך סגירות קודמות, הבית הלבן הוציא לחופשה כפויה חלק ניכר מהצוות שלו. משרדים חיוניים, כמו מועצת הביטחון הלאומי, ימשיכו לפעול, בעוד שאחרים יצומצמו. משכורתו של הנשיא אינה מושפעת מהשבתת הממשל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE