הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: הנהר התייבש ואלפי דגים שוכבים מתים
נהר קרן שפעם זרם בבייקרספילד יבש כעת בעקבות הזרמת מקורותיו למקומות אחרים

נהר קרן שפעם זרם בבייקרספילד יבש כעת. בישיבת מועצת העיר בייקרספילד ביום רביעי בערב, אזרחים זועמים הביעו את צערם על מצבו הנוכחי של הנהר והחיים שהוא תומך בהם. חברי מועצת העיר אמרו כי הכדור נמצא כעת בידי שני מחוזות מים מקומיים, מחוז אחסון המים של צפון קרן ומחוז קרן דלתא. החברים אמרו לאזרחים לפנות אליהם במקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרופסור לביולוגיה מאוניברסיטת CSUB, ריי מקנייש, אמרה שהכיתה שלה ספרה אלפי דגים מתים רק בחלק אחד של הנהר

 

"אהיה אף יותר ישירה ממנהל העיר," אמרה היועצת המשפטית של העיר, ג'יני ג'נארו. "אני מעודדת אתכם ללכת לקרן דלתא, יש להם ישיבות ציבוריות ולספר להם מדוע אתם רוצים מים בנהר."

הקצאת המים של העיר נוצלה באוגוסט, כעת רוב המים הולכים למחוזות המים, המטים אותם לתעלות ממזרח לרחוב מנור. קלי דמיאן, פעילה סביבתית מהקבוצה "החזירו את הקרן", שהייתה באותה ישיבת מועצת העיר, אמרה כי יש מספר סיבות לכך שהמים התייבשו. "הסיבה האמיתית שהנהר יבש היא שיש חמש ישויות שונות שבבעלותן זכויות למי נהר קרן ואף אחת מהן לא מאפשרת למים שלה לזרום דרך ערוץ הנהר," אמרה דמיאן.

מחוזות אלה הם בעיקר מחוזות חקלאיים, המשתמשים במים לגידולים ועצי שקדים. העיר גם הפסיקה את הזרימה כדי לבצע תחזוקה בסכר בפארק ריברווק. 

דגים מתים רבים שוכבים בשמש, נאפים. פרופסור לביולוגיה מאוניברסיטת CSUB, ריי מקנייש, אמרה שהכיתה שלה ספרה אלפי דגים מתים רק בחלק אחד של הנהר. "3,033 הוא מספר הדגים המתים, הכוללים את דג השפמנון הילידי של סקרמנטו, שהסטודנטים שלי ואני תיעדנו בנהר קרן במהלך שבעת הימים האחרונים," אמרה מקנייש.

זה עורר חקירה ממחלקת הדגה וחיות הבר, שאמרה שהעיר הפרה חוק מדינה. פרופסור מ-CSUB, אנטיה לאואר, הסבירה כיצד העיר הפרה חוק זה. "קוד הדגה והציד 5937 אומר שאתם חייבים לספק מספיק מים בנהר כדי שדגים יוכלו לשרוד," אמרה לאואר.

דמיאן מאוכזבת מהעצה של המועצה. "אני פשוט מרגישה מאוכזבת עמוקות מחוסר הנכונות וחוסר העמוד השדרה מהאנשים שבאמת יכולים לעשות משהו בנושא הזה," אמרה דמיאן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE