הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: תמיכה עצומה בעונשים כבדים יותר גם על עבירות קלות
הצעת חוק 36 שתגביר את העונשים על גניבות קלות והחזקת סמים זוכה לתמיכה גורפת מצד בוחרי קליפורניה

הצעת חוק שתגביר את העונשים על גניבות קלות והחזקת סמים זוכה לתמיכה גורפת מצד בוחרי קליפורניה, על פי מחקר חדש של המכון למדיניות ציבורית של קליפורניה. הסקר, שפורסם ביום רביעי בערב, מראה כי 71% מהבוחרים צפויים להצביע בעד היוזמה, בעוד 26% יצביעו נגד. הרפובליקנים בקליפורניה תומכים בהצעת החוק באופן הנרחב ביותר, כאשר 85% אומרים שיצביעו בעד. כ-63% מהדמוקרטים ו-73% מהעצמאיים גם אמרו שיצביעו בעד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


71% מהבוחרים צפויים להצביע בעד היוזמה, כאשר מקרי גניבה מחנויות בניו יורק ולוס אנג'לס עלו ביותר מ-60% בין 2019 לאמצע 2023

 

הצבעת "כן" על הצעה 36 תבטל הוראות של הצעה 47, יוזמה שאושרה על ידי הבוחרים שהפחיתה חלק מהעבירות החמורות לעבירות קלות וקבעה סף של 950 דולר לאישומי גניבה מחנויות.

הצעה 36 תיצור גם הליך משפטי חדש המתמקד בטיפול עבור חלק מעבירות החזקת סמים ותדרוש מבתי המשפט להזהיר אנשים שהורשעו במכירה או אספקת סמים בלתי חוקיים לאחרים שהם עלולים להיות מואשמים ברצח אם ימשיכו לעשות זאת ומישהו ימות, על פי משרד האנליסט החקיקתי של המדינה.

"כאשר נשאלו עד כמה חשובה תוצאת ההצבעה על הצעה 36, שלושה מכל ארבעה בוחרים סבירים אומרים שהיא מאוד (41%) או במידה מסוימת חשובה (36%). אלה שיצביעו בעד ההצעה הם פי שלושה יותר סבירים מאלה שיצביעו נגד לכנות אותה חשובה מאוד (51% לעומת 16%)," על פי המחקר.

למרות שמיליונים הוקצו על ידי המושל גווין ניוסום לערים ומחוזות המתמקדים בפשעי גניבה מאורגנת מחנויות, גניבות מחנויות ממשיכות להיות בעיה. מחקר של מועצת הצדק הפלילי, ארגון מחקר לא מפלגתי, הראה כי מקרי גניבה מחנויות בניו יורק ולוס אנג'לס עלו ביותר מ-60% בין 2019 לאמצע 2023.

לאחרונה, ניוסום חתם על חוק "נפץ וחטוף" שיגביר את העונשים על אנשים שלוקחים, פוגעים או הורסים רכוש תוך ביצוע כל עבירה חמורה.

המחקר גם בחן את דעותיהם של בוחרים סבירים על הצעות חוק אחרות לבחירה, כמו הצעה 3, שתעגן את זכויות הנישואין בחוקה של המדינה, והצעה 35, שתספק מימון קבוע לשירותי הבריאות של Medi-Cal.

הסקר נערך בין ה-29 באוגוסט ל-9 בספטמבר בקרב 1,071 בוחרים סבירים. טעות הדגימה היא פלוס או מינוס 3.7%.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE