הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעונתה החמישים "סאטרדיי נייט לייב" מתמודדת עם האתגרים הקשים ביותר שלה
ג'יימס אנדרו מילר, מחבר ספר על התוכנית, מציין שזו שנה קריטית עבור SNL: שנת בחירות לנשיאות, אפשרות לפרישתו של מייקלס, ויובל ה-50 של התוכנית בתקופה של מחלוקת פוליטית עמוקה.

לקראת חגיגות 50 שנה ל"סאטרדיי נייט לייב", לורן מייקלס, המפיק האגדי של התוכנית, מתכונן לעונה המאתגרת ביותר שלו. ג'יימס אנדרו מילר, מחבר ספר על התוכנית, מציין שזו שנה קריטית עבור SNL: שנת בחירות לנשיאות, אפשרות לפרישתו של מייקלס, ויובל ה-50 של התוכנית בתקופה של מחלוקת פוליטית עמוקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשנת 2008, לורן מייקלס (במרכז) ליהק את טינה פיי (מימין) לתפקיד שרה פיילין (משמאל). כמעט כולם מצאו את זה מצחיק ביותר, אך עם הבחירות של השנה, הומור רחב הוא אתגר

 

התוכנית מתכוננת לעימות הצפוי בין דונלד טראמפ לקמלה האריס, ממשיכה את המסורת של לעג לפוליטיקה. עם זאת, ישנם חששות שהתוכנית מוגבלת יותר כיום בשל פחד מ"ביטול".

מייקלס, שיחגוג 80 בקרוב, הכריז בעבר על כוונתו לפרוש אחרי העונה ה-50, אך לאחרונה הביע נכונות להישאר כל עוד הוא מרגיש שהוא תורם. במקביל, סרט חדש של ג'ייסון רייטמן יתאר את הפרק הראשון הכאוטי של התוכנית.

העונה החדשה תכלול מגוון של אורחים מפורסמים, כולל זוכי פרסים וכוכבי מוזיקה מובילים. עם זאת, האתגר האמיתי יהיה בתוכן עצמו, במיוחד לאור האווירה הפוליטית המתוחה בארה"ב.

התוכנית נתקלה בביקורת בעבר כשאירחה את טראמפ ב-2015, וכעת ישנן שאלות לגבי האפשרות שהוא או האריס יופיעו בה שוב. מייקלס מציין שהדמות של טראמפ תעבור שינוי בעונה הקרובה, בעוד שהאריס תגולם שוב על ידי מאיה רודולף.

 

בולדווין ורודולף מגלמים את האריס וטראמפ בשבת, ה-17 באוקטובר, 2020

 

האתגר הגדול של SNL יהיה לשמור על איזון ורלוונטיות בתקופה פוליטית מורכבת זו. מילר טוען שזה עשוי להיות מעשה האיזון הקשה ביותר בהיסטוריה של התוכנית.

לגבי עתידו של מייקלס, הוא מודה שהוא מסתמך יותר על עמיתים, אך עדיין מרגיש שהוא חיוני לכיוון התוכנית. מילר מוסיף שכשמייקלס יעזוב, סביר להניח שהאחריות תתחלק בין מספר אנשים, שכן קשה למצוא מחליף יחיד שיוכל למלא את מקומו.

בסך הכל, העונה הקרובה של SNL צפויה להיות מאתגרת ומשמעותית, עם דגש על הבחירות הקרבות ועל היכולת של התוכנית להישאר רלוונטית ומצחיקה בתקופה פוליטית מורכבת.

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE