הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביל מאהר אומר לקמלה האריס "פשוט תשתקי" לגבי ישראל
למנחה "זמן אמת" היו מילים קשות לסגנית הנשיא קמלה האריס, כשהתעקש שהיא "מלאה בח-א" בכל הנוגע למדיניות המזרח התיכון שלה, אבל עדיין תומך בה ומאמין שתנצח בבחירות

למנחה "זמן אמת" ביל מאהר היו מילים קשות לסגנית הנשיא קמלה האריס, כשהתעקש שהיא "מלאה בח-א" בכל הנוגע למדיניות המזרח התיכון שלה. במהלך דיון הפאנל ביום שישי, מאהר התייחס למה שנחשב באופן נרחב לפעולה החשאית של ישראל נגד חיזבאללה בלבנון על ידי פיצוץ האיתוריות והמכשירי קשר שלהם השבוע, שהובילה להריגתם של עשרות מחבלים ופציעתם של מאות נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"צד אחד מואשם ברצח עם, אבל לא עושה את זה. הצד השני למעשה היה שמח לעשות את זה. אנשים ממשיכים לומר שלישראל יש את הזכות להגן על עצמה, ואז כל מה שישראל עושה, הם מתנגדים לזה"

 

"הנה מה שקמלה האריס אמרה השבוע לגבי מה שעלינו לעשות כשהמלחמה תסתיים: 'אין כיבוש מחדש של עזה', 'אין שינוי בקווי הגבול של עזה' ו'יכולת להשיג ביטחון באזור עבור כל הנוגעים בדבר באופן שייצור יציבות'. אני מרגיש שאם זה מה שיש לך להגיד, אל תגידי כלום. פשוט תשתקי," הגיב מאהר.

"אני מתכוון, כל מי שמדבר על ישראל בימים אלה פשוט מלא בח-א. 'אני לא רוצה שילדים ימותו.' ברור. מי כן? אף אחד מאיתנו לא רוצה שילדים ימותו. אף אחד מאיתנו לא רוצה שהמלחמה הזו תימשך, אבל זה לא מתייחס למה שהבעיה היא"' הוא המשיך, "הבעיה היא שצד אחד רוצה פתרון שתי מדינות, או לפחות תמיד רצה. זה קצת יותר ימני עכשיו, אני מדבר על ישראל, אבל זו עדיין הייתה עמדתם. צד אחד מעולם לא רצה ועדיין לא רוצה. צד אחד משתמש בטרור כדי להשיג את מטרותיו. צד אחד מגיב לטרור. צד אחד מואשם ברצח עם, אבל לא עושה את זה. הצד השני למעשה היה שמח לעשות את זה. אנשים ממשיכים לומר שלישראל יש את הזכות להגן על עצמה, ואז כל מה שישראל עושה, הם מתנגדים לזה."

למרות הנזיפה שלו, הקומיקאי הליברלי לא רק תומך בהאריס לקראת הבחירות בנובמבר, הוא כבר מנבא את ניצחונה בעקבות הופעתה בעימות מול הנשיא לשעבר טראמפ.

"אני הולך להפוך את הלילה הזה למשמעותי מאוד עם תחזית," אמר מאהר בשבוע שעבר. "כי יש לי את האמינות לתחזית הזו, כי קראו לי 'אזעקן טראמפ' במשך זמן רב מאוד. הם טעו, אני צדקתי - הוא לא עמד לעזוב את השלטון. אבל מאז ומאז הקלטת [Access Hollywood]... והוא שרד את זה. בכל פעם שהוא עשה חרא משוגע והכניס את עצמו לצרות, אמרתי 'לא, לא. זה לא נגמר.'"

"הלילה אני אומר - אני חושב שזה נגמר," אמר מאהר, מעורר תשואות מהקהל הליברלי שלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE