הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרסי גריי, אימו של החשוד בירי בבית ספר בג'ורג'יה, נאשמת בקשירת אמה הקשישה לכיסא
אמה בת ה-74 של גריי סיפרה לרשויות כי גריי לקחה את הטלפון שלה, קשרה אותה לכיסא והשאירה אותה כמעט יום שלם

אמו של vנער מג'ורג'יה שהואשם בירי קטלני בארבעה אנשים בבית ספרו התיכון הועמדה לדין בקשר לאירוע אלימות במשפחה שהתרחש לכאורה בשנה שעברה. כתב האישום שהוגש ביום שני מאשים את מרסי גריי, בת 43, בניצול אדם זקן ובעבירות נוספות במחוז בן היל, כך דיווח ה"אטלנטה ג'ורנל-קונסטיטושן". נראה כי האישום אינו קשור לירי בבית הספר אפלאצ'י התיכון, שהתרחש במחוז אחר בג'ורג'יה במרחק של כמעט 320 ק"מ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גריי נעצרה במחוז בארו ב-6 בנובמבר, יומיים לאחר שאמה נמצאה, ונידונה ל-45 ימי מאסר לאחר שהודתה באשמה בעבירות של פלישה פלילית, שימוש בלוחית רישוי להסוואת מכוניתה וגרימת נזק לרכוש

 

גריי היא אמו של קולט גריי בן ה-14, שהואשם ברצח לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה בבית הספר התיכון ב-4 בספטמבר. הרשויות טוענות כי הנער הביא רובה מסוג התקפי בתיק הגב שלו לבית הספר ופתח באש במהלך שיעורי הבוקר, הרג שני תלמידים ושני מורים ופצע תשעה אחרים.

כתב האישום נגד מרסי גריי נובע מאירוע אלימות במשפחה שהתרחש בשלהי השנה שעברה, כך דיווח העיתון מאטלנטה. לפי הדיווח, דו"ח אירוע משטרתי מציין כי אמה בת ה-74 של גריי סיפרה לרשויות ב-4 בנובמבר כי גריי לקחה את הטלפון שלה, קשרה אותה לכיסא והשאירה אותה כמעט יום שלם.

דו"ח האירוע ציין כי גריי קשרה את אמה לפני שנסעה למחוז בארו כדי להתעמת את בעלה לשעבר, שגר עם בנם ושני ילדים נוספים. העיתון מאטלנטה ציין כי הרישומים מראים שגריי נעצרה במחוז בארו ב-6 בנובמבר, יומיים לאחר שאמה נמצאה, ונידונה ל-45 ימי מאסר לאחר שהודתה באשמה בעבירות של פלישה פלילית, שימוש בלוחית רישוי להסוואת מכוניתה וגרימת נזק לרכוש.

הודעות שהושארו בשבת במספרי טלפון אפשריים של גריי לא נענו מיד. לא ידוע באופן מיידי אם יש לה עורך דין.

גריי אמרה שהתקשרה לבית הספר התיכון של בנה בבוקר הירי כדי להזהיר את הצוות לאחר שקולט גריי שלח לה הודעת טקסט שאמרה "אני מצטער". ימים לאחר מכן, היא פרסמה הצהרה שבה נאמר כי בנה "אינו מפלצת".

אביו של הנער, קולין גריי, הואשם גם הוא בהריגה בלתי מכוונת, שתי אישומים ברצח מדרגה שנייה ושמונה אישומים בהתעללות בילדים. הרשויות טוענות כי הוא נתן לבנו גישה לרובה ששימוש אותו בירי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE