הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איך שון 'דידי' קומבס השתמש בכוח ובמוניטין כדי לתדלק עשורים של התעללות
קומבס, אחד מאנשי התעשייה המובילים בתחום המוזיקה, הואשם בשורה של תביעות הנוגעות להטרדות מיניות, אונס, סחר בבני אדם ועבירות נוספות

שון "דידי" קומבס, אחד מאנשי התעשייה המובילים בתחום המוזיקה, נמצא במרכזה של סערה משפטית מתמשכת. מאז נובמבר 2023, קומבס הואשם בשורה של תביעות הנוגעות להטרדות מיניות, אונס, סחר בבני אדם ועבירות נוספות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הואשם בסחר בבני אדם, סחיטה וזנות. קומבס

 

הפרשה החלה כאשר חברתו לשעבר, קאסי ונטורה, הגישה תביעה נגדו על אונס והתעללות פיזית. למרות שהתביעה יושבה מחוץ לכותלי בית המשפט, היא פתחה את הדלת לשורה ארוכה של האשמות נוספות. מאז, מספר נשים הגישו תביעות דומות נגד קומבס, כולל ג'וי דיקרסון-ניל, ליזה גרדנר, וג'יין דו אלמונית. התביעות מתארות מקרים של אונס, התקפות מיניות, והתנהגות מינית בלתי הולמת לאורך שנים רבות.

בפברואר 2024, המפיק רודני "ליל רוד" ג'ונס ג'וניור הגיש תביעה על סך 30 מיליון דולר, בה האשים את קומבס בהיותו חלק מארגון פשע בלתי חוקי ובתקיפה מינית. ג'ונס טען כי יש בידיו ראיות לשימוש ולהפצה של סמים, נשק לא חוקי, וניצול של קטינים ועובדי מין.

במאי 2024, שתי נשים נוספות, קריסטל מקיני ואפריל למפרוס, הגישו תביעות נפרדות נגד קומבס על אונס והתקפה מינית. ביולי, אדריה אנגליש האשימה את קומבס ב"טיפוח" לסחר מיני.

המצב החמיר כאשר ב-25 במרץ 2024, סוכנות הביטחון הפנים של ארה"ב פשטה על בתיו של קומבס במיאמי ולוס אנג'לס במסגרת חקירת סחר בבני אדם. קומבס לא נעצר באותה עת, אך טלפוניו הוחרמו.

ב-10 בספטמבר 2024, דון ריצ'רד, חברה לשעבר בלהקת הבנות של קומבס, הגישה תביעה נגדו על תקיפה מינית ותנאי עבודה לא אנושיים. היא טענה כי קומבס נגע בה באופן לא הולם וכפה עליה לחזור במשך 48 שעות ללא שינה.

לבסוף, ב-16 בספטמבר 2024, קומבס נעצר על ידי סוכנות הביטחון הפנים בניו יורק בעקבות כתב אישום של חבר מושבעים גדול. הוא הואשם בסחר בבני אדם, סחיטה וזנות. עורך דינו של קומבס הביע אכזבה מה"תביעה הבלתי צודקת" וטען כי קומבס שיתף פעולה באופן מלא עם החקירה.

לאורך כל התהליך, קומבס הכחיש את כל ההאשמות נגדו. הוא טען כי מדובר ב"ציד מכשפות" וניסיון לפגוע במורשת שלו. עם זאת, הפרסום של סרטון מעורר מחלוקת בו נראה קומבס תוקף את קאסי ונטורה במלון ב-2016 הוביל אותו להתנצל פומבית על התנהגותו.

הפרשה ממשיכה להתפתח, כאשר קומבס עומד בפני אתגרים משפטיים משמעותיים ועתידו בתעשיית המוזיקה נראה לא ברור.

 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE