הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: המושל חתם על חוק המחייב בתי ספר להגביל או לאסור שימוש בטלפונים ניידים
"החוק החדש הזה יעזור לתלמידים להתמקד בלימודים, בהתפתחות חברתית ובעולם שלפניהם, ולא במסכים שלהם, כשהם בבית הספר," אמר ניוסום

המושל גווין ניוסום חתם ביום שני על חוק המחייב מחוזות בית ספר לאמץ מדיניות המגבילה או אוסרת על תלמידים להשתמש בסמארטפונים במהלך יום הלימודים.

"אנו יודעים ששימוש מופרז בסמארטפונים מגביר חרדה, דיכאון ובעיות בריאות נפשית אחרות - אבל יש לנו את הכוח להתערב. החוק החדש הזה יעזור לתלמידים להתמקד בלימודים, בהתפתחות חברתית ובעולם שלפניהם, ולא במסכים שלהם, כשהם בבית הספר," אמר ניוסום בהצהרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אנו יודעים ששימוש מופרז בסמארטפונים מגביר חרדה, דיכאון ובעיות בריאות נפשית אחרות - אבל יש לנו את הכוח להתערב". ניוסום

הצעת החוק Assembly Bill 3216 זכתה לתמיכה דו-מפלגתית מחברי הכנסת במהלך מושב החקיקה האחרון. בקיץ, ניוסום הודיע כי הוא רוצה לעבוד עם מחוקקים כדי להגביל את השימוש של תלמידים בסמארטפונים בבית הספר.

כעת שהמושל חתם על החוק, מחוזות בית ספר ברחבי המדינה צריכים עד יולי 2026 לפתח ולאמץ מדיניות הגבלת שימוש בסמארטפונים עבור תלמידים. החוק החדש גם קובע כי יש לעדכן את המדיניות כל חמש שנים.

ניוסום חתם על חקיקה דומה ב-2019, שקבעה במפורש כי למחוזות בית ספר יש סמכות להסדיר את השימוש בסמארטפונים במהלך שעות הלימודים.

לחלק ממחוזות בית הספר, כמו לוס אנג'לס המאוחד, כבר יש מדיניות דומה לאחר שהצביעו לאסור על שימוש בטלפונים סלולריים במהלך יום הלימודים ביוני.

ההצעה ברמת המדינה זכתה גם להתנגדות מצד איגוד מועצות בתי הספר של קליפורניה ולתמיכה מארגון המורים של קליפורניה והמפקח הכללי של המדינה טוני ת'ורמונד.

לניוסום יש עד ה-30 בספטמבר לחתום או להטיל וטו על כל הצעות החוק שאושרו על ידי המחוקק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE