הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדיקות קורונה חינם בדרך: איך ומתי להזמין אותן
התוכנית, המוצעת דרך סוכנות שירותי הבריאות והאנוש של ארה"ב (HHS), תציע עד ארבע בדיקות מטוש אף לכל משק בית בארה"ב כאשר תיפתח

אמריקאים יוכלו בקרוב להזמין ערכות בדיקת COVID-19 חינמיות מהממשל הפדרלי שיישלחו לבתיהם. התוכנית, המוצעת דרך סוכנות שירותי הבריאות והאנוש של ארה"ב (HHS), תציע עד ארבע בדיקות מטוש אף לכל משק בית בארה"ב כאשר היא תיפתח באתר COVIDTests.gov.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בדיקות הבית בדרך כלל מספקות תוצאות תוך 30 דקות או פחות וניתן לבצע אותן הן לאנשים מחוסנים והן לאלה שאינם מחוסנים

 

HHS פותחת מחדש את התוכנית בתקופה של השנה שבה צפויה עלייה שנתית במקרי COVID-19 ומחלות נשימתיות אחרות. הבדיקות יזהו זנים נוכחיים של הנגיף ויהיו זמינות עד סוף השנה.

נכון ליום שני, לסוכנות לא היה תאריך מדויק לתחילת התוכנית. האתר מציין כי הבדיקות יהיו זמינות להזמנה בסוף ספטמבר. 

הנה מה שצריך לדעת על בדיקות ה-COVID-19 החינמיות:

כיצד להזמין בדיקות COVID-19 חינמיות כדי להזמין את הבדיקות, בקרו באתר COVIDtest.gov. לאחר ההזמנה, בדיקות הבית יישלחו לבתים בחינם. כל משק בית יכול לקבל עד ארבע בדיקות חינמיות.

מתי יהיו זמינות בדיקות COVID חינמיות להזמנה? דובר הסוכנות לא סיפק תאריך התחלה לתוכנית כשפנו אליו ביום שני מ-USA TODAY. האתר מציין כי הבדיקות יהיו זמינות להזמנה עד סוף ספטמבר.

מה הבדיקות מזהות? הבדיקות יוכלו לזהות את הווריאנטים הדומיננטיים שנמצאים במחזור, על פי ה-CDC. בדיקות הבית בדרך כלל מספקות תוצאות תוך 30 דקות או פחות וניתן לבצע אותן הן לאנשים מחוסנים והן לאלה שאינם מחוסנים. לבדיקות COVID-19 רבות יש כעת תאריכי תפוגה מוארכים.

בעוד שתוצאות חיוביות מדויקות, ה-HHS מזהיר כי תוצאות שליליות לא בהכרח שוללות זיהום COVID-19. מנהל המזון והתרופות של ארה"ב ממליץ על שתי בדיקות אנטיגן שליליות לאנשים עם תסמינים או שלוש בדיקות אנטיגן לאנשים ללא תסמינים, כל אחת מבוצעת במרווחים של 48 שעות.

ה-CDC ממליץ על חיסון COVID-19 מעודכן התוכנית תתחיל בזמן ש-COVID-19 צפוי להגיע לשיא החורף שלו יחד עם שפעת ונגיף נשימתי (RSV). נכון לחודש זה, וריאנט ה-COVID-19 KP.3.1.1 מהווה כעת יותר ממחצית מהזיהומים החיוביים בארצות הברית, על פי התחזיות האחרונות של המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC).

זיהומים קודמים או חיסונים עשויים להעניק לאנשים מידה מסוימת של חסינות או הגנה, אך זה לא נמשך לנצח. ה-CDC ממליץ שכל מי שגילו 6 חודשים ומעלה יקבל חיסון COVID-19 מעודכן ללא קשר לאם הם חוסנו אי פעם בעבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE