הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנחנו חייבים לעמוד לצד העם היהודי": הכוכבת ההוליוודית הנוצריה שמתעקשת להילחם באנטישמיות
פטרישה היטון לא מוכנה לנטוש את העם היהודי כמו שרבים מחבריה בהוליווד עשו, וממשיכה לקדם יוזמות למען העלאת המודעות לטבח ה-7 באוקטובר ולאנטישמיות שלא נראתה כמותה מאז השואה

השחקנית ההוליוודית פטרישה היטון לא האמינה למראה עיניה כאשר ראתה את התיעודים ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס טובחים באזרחי ישראל ב-7 באוקטובר.

ולאחר שסטודנטים ברחבי המוסדות האקדמיים בארצות הברית פתחו במחאות אנטישמיות ותומכות טרור, היטון החליטה שלא לשבת בשתיקה ולהילחם בחזרה למען העם היהודי.

"לא האמנתי לזה, וממש זעמתי", אמרה כוכבת 'כולם אוהבים את ריימונד' בראיון ל'פוקס ניוז' ביום שני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פטרישה היטון, ממשיכה להילחם נגד האנטישמיות 

 

"חיפשתי מסביב את האנשים שזועמים... אבל היה מאוד שקט, אז אני ושותפי יצרנו את קואליציית 7 באוקטובר או O7C כדי לעזור לנוצרים לפעול, לתמוך באופן גלוי ובקול רם למען ישראל, העם היהודי, ולהילחם באנטישמיות".

יהודים אמריקאים נתונים לאנטישמיות בדרכים שונות, עם עסקים בבעלות יהודים שהושחטו בסמלים נאצים, מפגינים שחסמו מסטודנטים יהודים להיכנס לקמפוסים וכעת אפילו מזוזות שנעלמות מחדרי המעונות.

הסטודנטית מהרווארד שרה סילברמן, תיארה את החוויה שלה במאמר שפורסם ב-The Harvard Crimson בתחילת החודש, וכתבה בין היתר: "קפצתי מחוץ לחדרי במעון ת'ייר, מברשת שיניים ומשחת שיניים ביד, כששמתי לב שמשהו חסר. במקום שבו המזוזה שלי הייתה מודבקת היטב, נשאר רק קצת מהדבק שהשתמשתי בו כדי לתלות אותה".

"נותרתי לשער האם זו הייתה פעולה ממוקדת. הגרוע ביותר, אני נותרתי תוהה האם מישהו בקומה שלי - או אפילו מישהו שפגשתי זה עתה - שנא את זהותי כל כך עד שהרגיש שהוא צריך להפחיד אותי", היא המשיכה מאוחר יותר בכתבה.

סיפורים כמו של סילברמן נתנו השראה להיטון ו-O7C להעלות מודעות עם הקמפיין #Myzuzah/Yourzuzah, שמעודד משתתפים להקליט ולפרסם וידאו של עצמם מניחים מזוזה ומשתמשים בהאשטג #myzuzahyourzuzah.

"אנחנו חייבים לעמוד לצד העם היהודי... זה מה שעבדנו עליו", היא אמרה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE