הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שופט שריחם על עברייני מין, מואשם כעת בעצמו באישומי תקיפה מינית
אדולפו קורונה עומד בפני מינימום של שמונה שנות מאסר ויצטרך להירשם כעבריין מין אם יורשע

טוד תומס לא היה מרוצה כלל כאשר שופט בית המשפט העליון של מחוז פרזנו, אדולפו קורונה, נתן ב-2017 גזר דין ללא מאסר למי שהתעלל בבתו. תומס התחנן בפני קורונה לתת עונש מאסר להוגו רבסון, אז בן 43, שביקש וקיבל תמונות עירום של בתו בת ה-14 של תומס. אך קורונה נתן לרבסון שלוש שנות מבחן במקום, מה שהרגיז את תומס באותה עת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורונה - שמאז פרש מכס השיפוט - הואשם על ידי תובעי המחוז בעבירות של תקיפה מינית באיומים או בכוח

 

ביום שני, קורונה - שמאז פרש מכס השיפוט - הואשם על ידי תובעי המחוז בעבירות של תקיפה מינית באיומים או בכוח. התובעים אמרו שהאירוע התרחש ב-14 במרץ. קורונה פרש באפריל. לא היו זמינים מיד פרטים נוספים על המקרה.

"אני לא מופתע בכלל שהשופט הזה אוהד עבריינים מיניים," אמר תומס ל"טיימס" בראיון. "אני חושב שהמחוז בהחלט חייב למשפחה שלי הרבה, אבל אני לא חושב שאי פעם נראה את זה."

קורונה עומד בפני מינימום של שמונה שנות מאסר ויצטרך להירשם כעבריין מין אם יורשע. הוא הצהיר על חפותו והערבות שלו נקבעה על 70,000 דולר. המקרה מטופל על ידי שופט ממחוז טולארי.

קורונה מונה לכס השיפוט ב-2003 על ידי המושל דאז, גריי דייוויס.

המקרה של בתו של תומס הפך לחדשות כאשר תומס התחזה לבתו בסדרת הודעות עם העבריין המיני, קבע פגישה איתו בפארק בקלוביס ולכד אותו במעצר אזרחי. תומס פרסם את המעצר האזרחי שלו בפייסבוק והמשטרה עצרה את רבסון באותו יום.

לאחר שרבסון הודה באשמת ביצוע מעשים מגונים בקטין, קורונה הורה לו להירשם כעבריין מין אך סירב לדרוש מרבסון לענוד צמיד GPS לקרסול בזמן שהוא מרצה את שלוש שנות המבחן שלו.

"לא התרשמתי. העובדה שהם עמדו לתת לבחור הזה שלוש שנות מבחן. חשבתי שהם רכים מדי. איך אני אומר לאבא הבא לבטוח במערכת?" שאל תומס.

רבסון השלים את תקופת המבחן שלו ב-2021 והוא עבריין מין רשום.

בעקבות סגירת התיק של בתו, תומס הקים ארגון ללא מטרות רווח בשם Fathership. הקבוצה עוזרת לגברים המתמודדים עם בעיות כמו ניהול כעסים ואלימות במשפחה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE