הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסוקר המדויק בארה"ב מופתע: טראמפ לא מתרומם בסקרים
נייט סילבר כינה את מערכת הבחירות הנוכחית כ"חסרת תקדים" בשל חוסר הוודאות לגבי מי יהיה נשיא ארצות הברית הבא: "זה יוצר סכנה לתקופה שלאחר הבחירות"

סגנית הנשיא קמלה האריס מובילה על הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בתחזית האחרונה במדגם הבחירות של נייט סילבר, המראה שהמועמדת הדמוקרטית עם 49.2% מהקולות לעומת 46.3% ליריבה הרפובליקני.

לאחר העדכון האחרון שלו, שפורסם ב-23 בספטמבר, סילבר פרסם בחשבון ה-X שלו שלמרות שסקרים אחרונים במדינות מפתח היו לטובת טראמפ, הוא היה "קצת מופתע" שהדגם לא השתנה יותר לטובתו, למרות סדרת סקרים פחות טובה עבור האריס.

"קצת מופתע שהדגם לא זז יותר לכיוון טראמפ, אבל סדרת סקרים גרועה של NYT/Siena עבור האריס בג'ורג'יה, אריזונה וצפון קרוליינה התאזנה על ידי סקר חזק עבורה בוויסקונסין", כתב סילבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קמלה האריס ממשיכה להוביל בסקרים על דונלד טראמפ 

 

למרות התקדמותו של טראמפ במספר מדינות שדה הקרב, האריס שומרת על יתרון צר, לפי תחזיותיו של סילבר. בפנסילבניה, האריס מובילה עם 48.9% לעומת 47.4% לטראמפ, מה שמסמן יתרון של 1.5 נקודות לסגנית הנשיא.

באופן דומה, במישיגן, האריס מחזיקה ב-49.3% מהקולות לעומת 46.9% לטראמפ, הפרש של 2.4 נקודות. וויסקונסין, מדינת מפתח נוספת, רואה את האריס עם 49.7% לעומת 47.5% לטראמפ, לפי הדגם.

בנוודה, מינסוטה וניו מקסיקו האריס מובילה, בעוד שטראמפ מוביל בקרוליינה הצפונית, ג'ורג'יה, אריזונה, פלורידה וטקסס.

סילבר כתב בניוזלטר שלו ש"למעשה, אנחנו לא יודעים" מי ינצח בבחירות, רגש ששותף על ידי סוקרים אחרים לאחרונה.

"למחצית מאה, אנחנו הלכנו ליום הבחירות עם רעיון ברור מי הולך לנצח - אפילו ב-2000", נכתב בניוזלטר. "סביר להניח שזה לא יהיה המצב השנה. כנראה שנגיע ל-5 בנובמבר בלי תחושה מי יהיה הנשיא הבא. המצב הזה הוא ללא תקדים מודרני והוא ייצור סכנות לתקופה שלאחר הבחירות".

סילבר, הידוע בעבודתו עם חברת הסקרים FiveThirtyEight לפני שהקים את 'הידיעון של סילבר', כינה את המירוץ בין האריס לטראמפ כ"תיקו" באוגוסט. זה הגיע שבועות לאחר שכתב באותו ניוזלטר שטראמפ בטוח ינצח מול המועמד הדמוקרטי הנחשב לנשיא, ג'ו ביידן.

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE