הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נאומיו של היטלר, שתורגמו על ידי AI לאנגלית הולכים ומתפשטים בטיקטוק
משתמשים קידמו ואפילו חגגו את דבריו של המנהיג הנאצי כאשר סרטון אחד חוצה את רף המיליון צפיות

משתמשי טיקטוק מוטעים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לתרגם את נאומיו של אדולף היטלר לאנגלית - וצוברים מיליוני צפיות בפלטפורמה, על פי דוח של ארגון מעקב תקשורתי.

משתמשים קידמו ואפילו חגגו את דבריו של המנהיג הנאצי במה שנראה כהפרה של הנחיות טיקטוק האוסרות על "קידום (כולל כל שבח, חגיגה או שיתוף של מניפסט) או מתן תמיכה חומרית ל... אנשים הגורמים לאלימות סדרתית או המונית, או מקדמים אידיאולוגיות שנאה."

סרטון מטריד אחד צבר יותר ממיליון צפיות לפני שהוסר, כך דווח ב-Media Matters בשבוע שעבר.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פוסט אחד הראה תמונה של עצרת בנירנברג עם נאום של היטלר שקיבל יותר מ-56,000 לייקים. תגובה אחת אמרה בצורה מבישה, "החברה המודרנית זקוקה לו בהחלט."

 

הסרטון הוא של היטלר נואם עם קצב אינסטרומנטלי איטי המרמז על כך שהרוצח האכזרי לא רצה להצית סכסוך במהלך מלחמת העולם השנייה, שהוא ניסה להציל את חייהם של נשים וילדים וחיכה לתקוף עד שלא הייתה לו ברירה, על פי דוח הארגון המפקח.

הכיתוב המצורף לסרטון קובע, "פשוט תקשיבו."

Media Matters פירט מקרים נוספים בהם סרטונים בנושא נאצי התפשטו ברחבי אפליקציית הרשתות החברתיות. סרטון נוסף - שגם הוא הוסר בסופו של דבר - הראה צוקים ליד המים כאשר נאום מתורגם אחר הושמע. הוא צבר לכאורה 270,000 צפיות ועוד 22,700 לייקים עם תגובות כמו "AH היה אדם טוב ואדיב" ו"זה שינה את דעתי עליו."

חשבון עם יותר מ-20,000 עוקבים וכמעט 4 מיליון צפיות ב-12 סרטונים עם נאומי היטלר, קווי מתאר של היטלר וטקסט שקובע, "להתבגר זה להבין מי באמת היה הנבל."

דובר טיקטוק אמר בהצהרה ל-The Post ביום שלישי בלילה כי אפליקציית הרשתות החברתיות כבר "הסירה כמעט את כל הסרטונים שזוהו בדוח של Media Matters בגלל הפרת הנחיות הקהילה שלנו."

 

כדי למשוך יותר משתמשים, רבים מנאומיו המטורפים של היטלר הולחנו למוזיקה מוכרת בפלטפורמה הנקראת Drift Phonk ללא רשות, כך דווח בכלי התקשורת

 

"יחד עם יותר מ-1,300 פריטי תוכן קשורים שהסרנו באופן יזום; והסרנו את השאר היום," המשיך הדובר. "אנו נוקטים בגישה של אפס סובלנות לתוכן שנאה בפלטפורמה שלנו, ומסירים באופן עקבי יותר מ-90 אחוז ממנו לפני שהוא מדווח לנו."

חלק מהמשתמשים גינו את הסרטונים בנושא היטלר, ובעוד שחלק מהסרטונים הוסרו, אחרים נשארו באוויר בעקבות הדוח של Media Matters.

בינתיים, בין ה-2 ל-3 בספטמבר, Sky News מצא יותר מ-50,000 פוסטים בטיקטוק המשתמשים בנאומים של היטלר ושל שר התעמולה שלו יוזף גבלס.

וכדי למשוך יותר משתמשים, רבים מנאומיו המטורפים של היטלר הולחנו למוזיקה מוכרת בפלטפורמה הנקראת Drift Phonk ללא רשות, כך דווח בכלי התקשורת.

פוסט אחד הראה תמונה של עצרת בנירנברג עם נאום של היטלר שקיבל יותר מ-56,000 לייקים. תגובה אחת אמרה בצורה מבישה, "החברה המודרנית זקוקה לו בהחלט."

אמנית אחת שהמוזיקה שלה נוצלה מחדש ללא ידיעתה, Pastel Ghost, אמרה ל-Sky News שהיא מצאה זאת "מזעזע ומגונה" והיא עובדת כדי למצוא סרטונים בהם השתמשו בה באתר.

תכונת הסאונד של הפלטפורמה מקשה על החברה לזהות קליפים לא הולמים כאשר הם מעורבבים עם תוכן נאצי, כך דווח ב-Sky News.

לאחר ששלחו לטיקטוק את סרטוני השנאה, דובר אמר שהתוכן הוסר במהירות בגלל הפרת מדיניותה.

"אנו מאמנים באופן קבוע את אנשי הבטיחות שלנו ומעדכנים את האמצעים שלנו לזיהוי התנהגות שנאה באופן מתמשך, ואנו מסירים 91% מסוג זה של תוכן לפני שהוא מדווח לנו," אמר הדובר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE