הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואנס ו-וולץ ינהלו דיבייט בעמידה, דבר נדיר בעימותי סגני הנשיא
הדיון בין המועמדים לסגן הנשיאות ביום שלישי הבא יהיה הראשון ללא כיסאות מאז התמודדותו של ג'ו ביידן מול שרה פיילין ב-2008. שני המועמדים מתכוננים

המושל טים וולץ ממינסוטה והסנאטור ג'יי.די. ואנס מאוהיו יעמדו מאחורי דוכנים בעימות הקרוב ביניהם בשבוע הבא, לפי ארבעה מקורות המעורים בתכניות. זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2008 שמועמדי סגן הנשיא לא ישבו במהלך העימות.

העימות, שיתקיים באולפני CBS News בניו יורק, עדיין נתון במשא ומתן לגבי כל הכללים, אך הרשת ושני המטות הסכימו על כך שוולץ ו-ואנס יעמדו. הכללים צפויים להיות דומים באופן כללי לאלה של העימות הנשיאותי שהתקיים לפני שבועיים בין סגנית הנשיא קמלה האריס לנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השאלה האם המועמדים צריכים לעמוד או לשבת נקבעה בשנים האחרונות על ידי הוועדה לעימותים נשיאותיים, אשר ביקשה ליצור הבדל אסתטי עבור העימותים של סגני הנשיא על ידי הושבת המועמדים

 

העימות האחרון בו עמדו המועמדים לסגנות הנשיא היה ב-2008, כאשר ג'ו ביידן (אז סנטור מדלאוור) ושרה פיילין (אז מושלת אלסקה) נפגשו בסנט לואיס. כמעט 70 מיליון צופים צפו בעימות ההוא, שהיה העימות הנצפה ביותר בין סגני נשיא בהיסטוריה.

השאלה האם המועמדים צריכים לעמוד או לשבת נקבעה בשנים האחרונות על ידי הוועדה לעימותים נשיאותיים, אשר ביקשה ליצור הבדל אסתטי עבור העימותים של סגני הנשיא על ידי הושבת המועמדים. אולם השנה, מטה ביידן, שהיה מתוסכל מזמן מהוועדה, עקף אותה על ידי ארגון עימותים בנפרד עם מטה טראמפ ורשתות הטלוויזיה.

וולץ מתכונן לעימות במיניאפוליס ובין עצירות הקמפיין. פיט בוטיג'ג', שר התחבורה, משחק את תפקידו של ונס בהדמיות העימות. צוות העימות של וולץ יעבור בהמשך השבוע להארבור ספרינגס, מישיגן, שם יערכו מחנה אימונים לעימות במהלך סוף השבוע.

ואנס מתכונן לעימות בביתו בסינסינטי ובשיחות וידאו מקוונות, כאשר חבר הקונגרס טום אמר ממינסוטה משחק את תפקידו של וולץ בהכנות. ונס גם ערך מפגשי שאלות ותשובות תכופים עם עיתונאים והתראיין הרבה יותר מוולץ מאז שהשניים הצטרפו לכרטיסי הנשיאות שלהם.

ההכנות לעימות של וולץ מנוהלות על ידי שני יועצי קמפיין, רוב פרידלנדר וזיין סידיק. קרן דאן, שניהלה את ההכנות לעימות של האריס, שוחחה עם פרידלנדר ועבדה על העימות הנשיאותי עם סידיק.

הארבור ספרינגס, העיירה בה יתכונן וולץ לעימות, מארחת את פסטיבל הספר השנתי שלה בסוף השבוע הקרוב. העיירה נמצאת 10 מייל במכונית מפטוסקי, שם בילה ארנסט המינגווי את הקיצים כילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE