הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העבריין הנמלט המבוקש ביותר בדטרויט - נעצר בוושינגטון אחרי 6 שנים של מנוסה
קורי אלן אולסון הוא בעל היסטוריה פלילית ארוכה של תקיפות מיניות, כולל נגד אדם בעל צרכים מיוחדים, גניבת זהויות ותקיפת שוטר

עבריין מין במנוסה שכונה "הנמלט המבוקש ביותר" של דטרויט מאז 2018 נלכד בבוריין, מדינת וושינגטון, ביום שלישי לאחר מרדף של כוחות החוק.

קורי אלן אולסון, שהשתמש בשמות בדויים בזמן שברח, הצליח להתחמק מכוחות החוק בזמן שחי באזור בוושינגטון לפני שנתפס על ידי חוקרי משרד השריף של מחוז קינג, לפי דיווח של 'פוקס 13'.

אולסון השתמש בשם 'רנדל', שהתאים לשם של אדם בקנזס, שזהותו נפגעה בזמן שאולסון עבד בעבודות זמניות במדינת וושינגטון. רשויות קנזס הודיעו לפקידי וושינגטון לאחר שהאדם בקנזס נשאל על מסים שלא שולמו על הכנסה שהושגה במקום אחר, מה שהוביל לחקירה נוספת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורי אלן אולסון, העבריין הנמלט המבוקש ביותר בדטרויט 

 

אולסון אותר בעבודה החדשה שלו בבוריין. הוא נכנס למכונית שלו כאשר החוקרים ניסו לעצור אותו, אחרי שדף קצין ביטחון ונמלט. אבל זמן קצר לאמר מכן הוא נתפס על ידי הבלש רילי מייקלבוסט, שניהל מרדף אחריו.

טביעות אצבע אישרו את זהותו של אולסון, אף על פי שהוא עדיין סירב להודות במי הוא.

ההיסטוריה הפלילית של אולסון כוללת תקיפה מינית של נערה ובריחה ממעצר על ידי פציעת קצין בתאונת רכב. לאחר מכן הוא עבר למדינת וושינגטון, שם הואשם בתקיפה מינית נוספת נגד אדם עם צרכים מיוחדים.

בעוד שהוא מואשם גם בגניבת זהות, התחזות פלילית ומספר סעייפים של זיוף – עורך דינו מבקש להגן על זהותו.

המשטרה הדגישה את חשיבות הזיהוי הציבורי בשל היסטוריה של עבירות מיניות חוזרות. אולסן לעיתים קרובות הלך לברים של קריוקי והציג את עצמו כמשקיע עשיר עם רקע צבאי ולעיתים קרובות הכוון את מבטו לנשים עם בנות נערות.

חוקרים ציינו את נוכחותו בכמה קהילות, כולל איסקווה, מרכז העיר סיאטל, פויאלופ ואולימפיה, כפי שדיווח המקור. הם אמרו שהשתמש במספר שמות בנוסף לרנדל, כולל יוסיה, פייטון וניקו, עם שמות המשפחה ארב או קדאה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE