הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביל מאהר משתף לראשונה: "שמו לי סם אונס במשקה"
לקומיקאי יש חור בזיכרון של ארבע שעות בערך מהן הוא לא זוכר כלום, חוץ מזה שהוא יצא מהבר עם אישה - והתעורר איתה בבוקר למחרת

הקומיקאי ביל מאהר שיתף כי פעם שמו לו סם אונס במשקה כאשר יצא לשתות בבר, מה שהשאיר אותו עם חורים בזיכרון לגבי אירועי הלילה.

בשיחה בפודקאסט Club Random שלו עם הקומיקאי ג'יי פארואה, הקומיקאי חשף שיצא לבר לפני יותר מ-20 שנה שם אירועים לקחו תפנית בלתי צפויה.

לאחר שפארואה, בוגר Saturday Night Live, חשף כי החדירו לו סמים למשקאות פעם, מאהר הצטרף: "שמו לי רופי פעם... אני זוכר רק שהייתי בבר. הייתי שיכור. הייתי שיכור הרבה בשנות ה-20 וה-30 שלי - ואני שונא להגיד את זה, במבוכה כלשהי - אבל גם בשנות ה-40 שלי, קצת גם בשנות ה-50".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביל מאהר

 

"אבל לא משנה כמה שיכור הייתי, לא היה דבר כמו ארבע השעות שאותן לא זוכר בכלל. וזה קרה לילה אחד. הייתי בבר. זה היה בערך בשנת 2000. שוב, אני בן 44 - אפילו לא הייתי אמור להיות בבר, אבל לעזאזל. יודע מה, חלקנו גדלים מאוחר, או, אם אתה בר מזל, בכלל לא".

"אז אני בבר הזה, ואז הייתי בבית", הוא המשיך. "האם יצאתי עם אישה? כן, ואני לא חושב שהיא עשתה את זה. היא נראתה במצב רוח טוב מאוד בבוקר שאחרי. אז לא קרה דבר רע. אבל היו בערך ארבע שעות שאני לא זוכר כלום... זה חייב להיות סם אונס".

"אני לא זוכר דבר רע", מאהר חזר ואמר. "אני זוכר שחשבתי, 'אה, טוב, מישהי הולכת הביתה איתי'. אני זוכר את זה. זה הרגיש טוב. אני לא חושב שהיא הייתה קשורה לזה. בוודאי שלא הייתה צריכה לשים לי שם אונס כדי ללכת הביתה איתי".

מאהר אמר כי הוא חושד שמי ששם לו את הסם במשקה כנראה לא אהב אותו מהטלוויזיה.

"אני חושב שהוא ראה אותי ושנא אותי מהטלוויזיה. ביל מאהר מהטלוויזיה, שהיה פופולרי מאוד וגם שנוי במחלוקת על ידי הרבה אנשים. וחשב, 'אה, אני אקלקל לבחור הזה.' זו רק תיאוריה".

מאהר הוסיף שלמרות שהוא "המציא את זה" כתיאוריה, הוא התקשה לראות סיבה אחרת "למה מישהו היה שם סמים במשקה שלי".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE