הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שנתיים הפסקה: בלה חדיד חוזרת
באוקטובר 2022, הדוגמנית האמריקאית-פלסטינית הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהתעשייה בשל מחלת הליים ממנה היא סובלת והתמקדה בבריאות

הדוגמנית האמריקאית-פלסטינית בלה חדיד חזרה ביום שלישי לצעוד על המסלול, זאת בתצוגת האביב 2025 של סן לורן במהלך שבוע האופנה בפריז.

חדיד בת ה-27 לבשה חליפה שחרוה עם חולצת כפתורים לבנה, עניבה שחורה ומשקפיים גדולים, ושיערה היה אסוף לקוקו פשוט. דוגמניות אחרות צעדו על המסלול בבגדים אנדרוגיניים דומים, אך אחרות לבשו חצאיות צבעוניות וחולצות תחרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חדיד צועדת על המסלול לראשונה מאז אוקטובר 2022 | צילום: Getty Images

 

זו הפעם הראשונה שהדוגמנית הפלסטינית דורכת על המסלול מאז אוקטובר 2022, לפני שהיא החליטה לקחת הפסקה מתעשיית הדוגמנות כדי להתמקד בבריאותה ולטפל במחלת הליים שלה.

מאז המסלול האחרון שלה, חדיד הפסיקה לשתות אלכוהול והתמקדה במותג משקה הבריאות שלה, Kin Euphorics. באוגוסט 2023, היא שיתפה את המעריצים בעדכון בריאות, חשפה על הקרב "הכואב" נגד נחלת הליים ועל "שנים של סבל בלתי נראה" – זאת לפני שהכריזה כי היא תחזור "כשאהיה מוכנה".

היא רמזה על חזרתה לתעשיית האופנה מאוחר יותר באותו החודש, ושינתה לחלוטין את המראה שלו עבור קמפיין של מארק ג'ייקובס. השער הראשון שלה לאחר ההפסקה הופיע בינואר 2024.

 

חדיד צועדת על המסלול לראשונה מאז אוקטובר 2022 | צילום: Getty Images

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE