הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'נט ג'קסון חוזרת על טענות שקריות לגבי זהותה של קמלה האריס
לאחר שגב' ג'קסון אמרה ל"גרדיאן" שגב' האריס "אינה שחורה", נציגיה אמרו שדובר שהתנצל מטעמה לא היה מורשה לדבר בשמה.

זעם ציבורי התעורר לאחר שהזמרת ג'נט ג'קסון ערערה על זהותה הגזעית של סגנית הנשיא קמלה האריס בראיון ל"גארדיאן". בראיון, ג'קסון טענה כי שמעה שהאריס "אינה שחורה" וכי "אביה לבן". הערות אלו עוררו תגובות נזעמות ברשתות החברתיות ובתקשורת.

בתגובה למחלוקת, אדם בשם מו אלמסרי, שהציג עצמו כמנהלה של ג'קסון, פרסם התנצלות ביום ראשון. הוא טען כי הערותיה של ג'קסון התבססו על מידע שגוי וכי היא מכבדת את מורשתה הכפולה של האריס כשחורה והודית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הערותיה של ג'קסון הדהדו את התקפותיו האחרונות של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על זהותה הגזעית של האריס

 

אולם, המצב הסתבך כאשר נציגיה של ג'קסון מיהרו להתנער מאלמסרי ומהתנצלותו. הם הצהירו כי הוא אינו מנהלה ואינו מורשה לדבר בשמה. הם ציינו כי אחיה של ג'נט, רנדי ג'קסון, הוא מנהלה בפועל.

הערותיה של ג'קסון הדהדו את התקפותיו האחרונות של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על זהותה הגזעית של האריס. טראמפ טען לאחרונה כי האריס "הפכה לשחורה" רק לאחרונה, וכי קרא דיווחים סותרים לגבי זהותה הגזעית.

חשוב לציין כי האריס עצמה תמיד חיבקה את שתי זהויותיה - השחורה והדרום אסיאתית. היא למדה באוניברסיטת הווארד, מוסד היסטורי שחור, והצטרפה לאלפא קאפא אלפא, האחווה הראשונה שהוקמה עבור נשים שחורות בקולג'.

אלמסרי, שקודם לכן זוהה כמנהלה של ג'קסון בהצהרות שונות, טען בהמשך כי פוטר על ידי ג'נט ורנדי ג'קסון לאחר שניסה לשפר את תדמיתה בעיני הציבור ומעריציה.

נכון לכתיבת שורות אלו, ג'קסון עצמה או נציגיה הרשמיים טרם התייחסו ישירות להערותיה המקוריות על האריס, מה שמותיר את הפרשה ללא סיום ברור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE