הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוליווד הילס: פולשים השתלטו על אחוזה נטושה של במאי קולנוע
כל הנכס התמלא בגרפיטי, והשכנים התלוננו כי לא משנה כמה פעמים הם מזעיקים את המשטרה – הפולשים חוזרים לאחוזה אחרי מספר שעות

עוד אחוזה נטושה בשווי מיליוני דולרים בהוליווד הילס נכבשה על ידי פולשים והפכה לנגע לעין לתושבי השכונה.

שכנים סיפרו לרשת 'פוקס 11' הפועלת בלוס אנג'לס כי הבית, הממוקם במולהולנד, עמד רק במשך מספר שנים.

האחוזה הנטושה בפינת מולטיוויו ומולהולנד, ליד התצפית של יוניברסל סיטי, נחשבת על ידי השכנים כסכנה לבטיחות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחוזה הנטושה של ג'ון פאוורס מידלטון

 

"כל פעם שאנחנו מתקשרים, המשטרה באה, והם מפנים את המקום. ואז, תוך שעה או שתיים, חמישה אנשים נוספים מגיעים ונשארים ללילה", אמר אחד השכנים לרשת ABC7.

השכן המשיך ואמר כי האחוזה הנטושה היא מגנט לפושעים: "נראה שכמה פולשים באו ותקפו אחד השכנים באמצעות מוט ברזל ובקבוק בירה".

זהו הנכס השני בהוליווד הילס שנכבש על ידי פולשים. אחוזה נוספת בשדרות סאנסט נכבשה ונהרסה אחרי שהפולשים כיסו את הקירות והחלונות בגרפיטי.

דובר בשם פילדלפיה פיליז אישר לחדשות 'פוקס' כי שני הבתים בבעלותו של ג'ון פאוורס מידלטון, המפיק הקולנועי ובנו של בעלי פילדלפיה פיליז, ג'ון אס. מידלטון.

"הנכסים בקליפורניה בבעלותו של ג'ון פאוורס מידלטון. אף אחד משאר משפחת מידלטון אינו בבעלות, השקעה, שליטה או מעורבות בנכסים הללו", אמר הדובר.

חברת מועצת העיר לוס אנג'לס, נית'יה רמן, אמרה ל'פוקס ניוז' כי הם עוקבים מקרוב אחר שני הבתים ועובדים יחד עם מחלקת המשטרה של לוס אנג'לס כדי לטפל בבעיות בשני הבתים.

 

האחוזה הנטושה של ג'ון פאוורס מידלטון

 

"המשרד שלנו היה בקשר הדוק עם מחלקת המשטרה של אל איי וכן עם מחלקת הבנייה והבטיחות בנוגע למצב המתמשך בשתי הכתובות. שני הנכסים הללו בבעלות אותו אדם, שהוא בהפרה חמורה של החוק", אמרה רמן בהצהרה.

"המשרד שלנו הגביר את הנושא עם יחידת הבניינים הנטושים במחלקת הבנייה והבטיחות כדי לוודא שהאכיפה המרבית מיושמת באופן דחוף ומהיר – DBS הייתה בשטח בשני המיקומים כדי לחקור, להעריך ולהקים אמצעי ביטחון", היא המשיכה.

רמן אמרה שאף אחד מהמצבים אינו מתקבל על הדעת, וכי העיר פועלת לטפל בבעיה.

"זו בעיה של בטיחות ציבורית עם השלכות רציניות עבור השכנים והקהילה הסובבת. בעלי נכסים אחראים חייבים לקחת אחריות על רכושם או להתמודד עם פעולה מצד העיר", הוסיפה רמן.

מחלקת המשטרה של לוס אנג'לס ליוותה אנשים החוצה מהבית במולהולנד והציבה שומרי אבטחה לפקח על הבית. המשטרה הוסיפה גם גדר למניעת מבקרים בלתי רצויים נוספים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE