הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע לפני הבחירות: הממשל הפדרלי אישר לג'ורג' סורוס לרכוש למעלה מ-200 כלי תקשורת
הפילנתרופ היהודי האנטי-ציוני קיבל אישור מהוועדה הפדרלית לתקשורת להתקדם במהירות לרכישת קבוצת Audacy הפועלת בכל רחבי ארצות הברית

הוועדה הפדרלית לתקשורת (FCC) אישרה על פי הדיווחים עסקה אשר "תקדם במהירות" את רכישתו של המיליארדר והפילנתרופ ג'ורג' סורוס של יותר מ-200 תחנות רדיו שלAudacy  ברחבי אמריקה, מה שמעלה שאלות רבות לגבי השפעתו הגדולה של איש השמאל הרדיקלי.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח כי ה-FCC אישר בשבוע שעבר "את הצו לאשר את רכישתו של סורוס של יותר מ-200 תחנות רדיו ב-40 שווקים רק שבועות לפני הבחירות לנשיאות", דבר שיאפשר למלך השמאל הקיצוני להגיע ליותר מ-165 מיליון אמריקאים בתקופה קריטית זו.

"החלטת ה-FCC הגיעה לאחר הצבעה מפלגתית כאשר שלושת הדמוקרטים בוועדה הצביעו בעד המהלך בעוד ששני הרפובליקנים הצביעו נגדו, הוסיפו מקורות", כתבה העיתונאית לידיה מויניהן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפילנתרופ היהודי ואיש השמאל הקיצוני, ג'ורג' סורוס 

 

"לפי כללי ה-FCC הקיימים, בעלות של חברה זרה על תחנות רדיו בארה"ב אינה אמורה לעלות על 25%. סורוס קיבל השקעה זרה כדי להציע את הצעתו ולאחר מכן הגיש בקשה לוועדה לעשות חריגה מתהליך הסקירה הרגיל, לפי מסמכים ציבוריים", הוסיפה מויניהן. "החלטת ה-FCC לקדם במהירות את העסקה היא הפעם הראשונה בהיסטוריה המודרנית שעסקה כזו אושרה על ידי הוועדה המלאה ללא תהליך סקירת הביטחון הלאומי קודם לכן – תהליך שיכול להימשך עד שנה או יותר".

קבוצת סורוס אמרה לפוסט שהם יחזרו ל-FCC בעתיד הקרוב כדי לבצע את התהליך הזה. אם העסקה תתבצע, סורוס ייחשב ל"בעל מניות גדול", אך לא בהכרח ל"בעלים" של התחנות.

דובר ה-FCC אמר ל'פוקס ניוז' כי "אין החלטה סופית עד שהוועדה מפרסמת אותה, דבר שלא קרה".

"לוועדה תהליך המוכר ממזמן לסקירת עסקאות שכוללות יציאה מפשיטת רגל", הוסיף הדובר, וציין כי הבקשה שלפני הוועדה קשורה למצב של 'אודסי' שנמצאת במצב של פשיטת רגל.

חלק מתוך ה-FCC מתנגדים לרעיון שהמהלך היה סוג של קיצור דרך או "קידום מהיר" לסורוס, ומצביעים על תהליך דומה שנעשה תחת הממשל הקודם בהליכי פשיטת רגל של קומולוס מדיה ב-2018, איי-הארט מדיה ב-2019, ליברמן טלוויזיה ב-2019, פיוז'ן קונקט ב-2019, ווינדסטרים הולדינגס ב-2020, אמריקה-CV סטיישן גרופ ב-2021, ואלפא מדיה ב-2021.

הנציג הרפובליקני ברנדן קאר, הבכיר בוועדת התקשורת הפדרלית, ביטא דאגה בעבר לגבי קבוצת סורוס שלוקחת שליטה על 'אודסי'.

"קבוצה זו, הנתמכת על ידי סורוס, מחפשת לקנות את קבוצת תחנות הרדיו השנייה בגודלה במדינה... חלקן בפנסילבניה, וירג'יניה ופלורידה. הרוב המכריע שלהן כנראה מוזיקליות או של ספורט, אך יש מספר באותן מדינות שמשדרות רדיו שיחה קונסרבטיבי", קאר אמר.

"יש דאגה", הוסיף קאר. "ה-FCC לא אמורה ליצור קיצור דרך מיוחד זה לסורוס".

סורוס העביר את השליטה על האימפרייה הפוליטית בשנה שעברה לבנו, אלכס, וארגוניו השונים המשיכו להפעיל השפעה פיננסית משמעותית, כולל מיליוני דולרים שנועדו להפוך את טקסס לדמוקרטית.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE