הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אקדח נשאב למכשיר MRI במהלך פשיטה משטרתית
המגנטיות של מכונת ה-MRI שאבה את האקדח שלא היה מאובטח והשוטר שכיבה את מכונת ה-MRI, השבית אותה, וגרם נזק למכונה בתהליך

קצין במשטרת לוס אנג'לס גילה בדרך הקשה שאי אפשר להחזיק בחפצים ממתכת ליד מכשיר MRI לאחר שהאקדח שלו עף מידיו ונצמד למכונה במהלך פשיטה על משתלת מריחואנה שהשתבשה. 

פרטי התקרית תוארו בתביעה שהוגשה על ידי בעלי מרכז דימות רפואי בלוס אנג'לס, הטוענים כי העסק שלהם הפך למטרה בטעות על ידי משטרת לוס אנג'לס במהלך פשיטה באוקטובר 2023. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטר תפס את האקדח שלו ועזב את החדר, משאיר מאחוריו מחסנית מלאה בכדורים על רצפת המשרד

בעלי NoHo Diagnostic Center תובעים את משטרת לוס אנג'לס, את העיר לוס אנג'לס ומספר שוטרים, בטענה שהם הפרו את זכויותיהם החוקתיות של בעלי העסק ודורשים סכום לא מוגדר בפיצויים. השוטרים לכאורה פשטו על מרכז האבחון, הממוקם בשכונת ואן נייס בלוס אנג'לס, בחושבם שהוא חזית למתקן גידול קנאביס בלתי חוקי, תוך הצבעה על שימוש גבוה מהרגיל באנרגיה וה"ריח המובחן" של צמחי קנאביס, על פי התביעה.

השוטרים פשטו על המתקן ב-18 באוקטובר 2023, ועצרו את העובדת היחידה בזמן שחיפשו בעסק, נטען בתביעה. עם זאת, הם לא מצאו אף צמח קנאביס אחד וראו רק מתקן רפואי טיפוסי עם חדרים המשמשים לביצוע צילומי רנטגן, אולטרסאונד, סריקות CT ו-MRI, אמרו הבעלים.

השוטרים אז שחררו את העובדת ואמרו לה להתקשר למנהל, נטען בתביעה, בזמן שהם המשיכו להסתובב בחדרים השונים של המתקן. התובעים טוענים כי התנהגות השוטרים הייתה "לא פחות מקרקס מבולגן, ללא כללים ברורים, נהלים, או אפילו רמז של תיאום."

בשלב מסוים, שוטר נכנס לחדר MRI, עבר ליד שלט המזהיר כי מתכת אסורה בפנים, כאשר האקדח שלו "מתנדנד... בידו הימנית, עם רצועה לא מאובטחת," נטען בתביעה. הכוח המגנטי של מכונת ה-MRI אז לכאורה שאב את הרובה שלו לרוחב החדר, מצמיד אותו למכונה. מכונות MRI הן סורקים בצורת צינור המשתמשים בשדות מגנטיים חזקים במיוחד ליצירת תמונות של המוח, העצמות, המפרקים ואיברים פנימיים אחרים.

שוטר אז לכאורה משך כפתור שחרור חירום אטום שכיבה את מכונת ה-MRI, השבית אותה, גרם להתאדות של אלפי ליטרים של גז הליום וגרם נזק למכונה בתהליך. השוטר אז תפס את הרובה שלו ועזב את החדר, משאיר מאחוריו מחסנית מלאה בכדורים על רצפת המשרד, על פי התביעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE