הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא ביידן מבטיח: "אני לא הולך לשום מקום"
בחודש ינואר הוא יסיים את תפקידו כנשיא ארצות הברית, אבל ביידן מבטיח שהוא ימשיך לעבוד על נושאי מדיניות חוץ ופנים בעזרת המכונים האוניברסיטאיים השונים שהקים

הנשיא ג'ו ביידן אמר לאמריקאים שהוא "לא הולך לשום מקום" אחרי שיעזוב את הבית הלבן בינואר עם כניסת הנשיא החדש, ואמר שהוא מתכנן להמשיך את עבודתו במדיניות החוץ והפנים. הנשיא אמר את הדברים במהלך הופעה בתוכנית "The View" של רשת ABC ביום רביעי בבוקר בניו יורק.

בעודו מתכונן לעזוב את הבית הלבן לאחר ארבע שנות נשיאות ועשורים בתפקיד ציבורי, ביידן אמר שימשיך לעבוד על נושאי מדיניות פנים עם מכון ביידן באוניברסיטת דלאוור ועל נושאי מדיניות חוץ עם מרכז פן ביידן לדיפלומטיה ומעורבות גלובלית בוושינגטון הבירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא ביידן מתארח בתוכנית The View

 

שתי התוכניות הוקמו לאחר שעזב את תפקיד סגן הנשיא ב-2016. קרן בו ביידן, העובדת למען ילדים פגיעים לזכר בנו המנוח, הייתה גם תשוקה חשובה של הנשיא והגברת הראשונה ג'יל ביידן.

"אני פחות מודאג ממה תהיה המורשת שלי", אמר מר ביידן בן ה-81. "למרות שאני עוזב, אני לא הולך לשום מקום, כי יש כל כך הרבה דברים אחרים שאני רוצה לעשות במונחים של מכון ביידן למדיניות חוץ, מכון ביידן בדלאוור למדיניות פנים, להמשיך את הדברים שהתחלנו. ואני חושב שנצליח לעשות את זה."

מרכז פן ביידן הוא המקום בו נמצאו מסמכים מסווגים מתקופתו של מר ביידן כסגן נשיא. היועץ המיוחד רוברט הור הודיע בפברואר שאין מקום להגשת כתבי אישום לאחר חקירה.

ביידן אמר מעט על תוכניותיו לאחר הנשיאות מאז שהחליט שלא להתמודד לכהונה שנייה. הוא אמר בתוכנית של ABC שהוא "שלם" עם החלטתו מיולי לפרוש מהמרוץ ולאפשר לסגנית הנשיא קמלה האריס להיות המועמדת הדמוקרטית.

"אני שלם עם החלטתי", הוא אמר, והוסיף שהוא ראה את עצמו כ"נשיא מעבר."

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE