הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרצה מניו יורק שהצמידה מאצ'טה לצווארו של עיתונאי – ממשיכה עם האלימות
אחרי שפוטרה משני מוסדות לימוד בעקבות התנהגות אלימה ועמדות אנטישמיות, המרצה לאומנות שלין רודריגז נאמה בהפגנה פרו-פלסטינית וקראה "לשסף את גרונו של האדון"

מרצה לשעבר לאמנות במכללה בניו יורק, שהתפרסמה בכך ששמה מאצ'טה על צווארו של עיתונאי, תועדה קוראת ל"שיסוף גרונו של האדון" במהלך הפגנה אנטי-ישראלית בשבוע שעבר.

שלין רודריגז, שלימדה בעבר במכללת האנטר ובבית הספר לאמנות קופר יוניון, נאמה בפני קהל ביום שישי מחוץ למוזיאון ברוקלין, כך דווח ב"ניו יורק פוסט".

"אבותינו... חלמו עלינו משספים את גרונו של האדון", קראה רודריגז בסרטון כשהיא לובשת חולצה עם הכיתוב "משטרה רוצחת אנשים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אבותינו מזועזעים לראות אנשים שחורים, לטינים, ילידים, ילדי מהגרים ומוסלמים מצטרפים למשטרת ניו יורק ולמפקחים בבתי הכלא ובבתי הסוהר", אמרה, כאשר חלק מדבריה אינם ברורים.

הקהל חזר על כל קריאה ומחא כפיים לרודריגז כשסיימה לדבר, על פי צילומי וידאו מההפגנה.

רודריגז פוטרה ממכללת האנטר ב-2023 לאחר שנראתה בווידאו מזנקת מדירתה אל המסדרון, שם החזיקה מאצ'טה על צווארו של כתב הניו יורק פוסט הוותיק ראובן פנטון.

 

 

"תתרחק מהדלת שלי, או שאני אחתוך אותך עם המאצ'טה הזאת!", היא צעקה, מחזיקה את הלהב על צווארו של הכתב, כך דיווח הפוסט.

הכתב חיפש תגובה לאחר שרודריגז התפרצה על סטודנטים עם חומרים נגד הפלות, מה שנתפס במצלמה. היא כינתה את החומר "תעמולה מזוינת" לפני שזרקה פריטים מהתצוגה.

לאחר שהתנפלה על פנטון, רודריגז עקבה אחריו לרחוב ורדפה אחריו עם מאצ'טה, כך אמרה משטרת ניו יורק.

בסופו של דבר היא הודתה באשמת הטרדה ואיום והצטוותה להשלים 13 חודשי טיפול התנהגותי.

 

 

רודריגז פוטרה מיד ממכללת האנטר. בדוא"ל לסטודנטים, היא האשימה את הפיטורים ב"פשיזם", על פי פוסט באינסטגרם של תא הסטודנטים למען צדק בפלסטין של קופר יוניון.

כמה חודשים לאחר מכן, רודריגז פוטרה גם ממשרת ההוראה שלה בקופר יוניון בגלל הערות אנטי-ישראליות שהשמיעה בעת השתתפותה בפאנל שקרא להפסקת השקעות במדינה היהודית.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE