הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלינט איסטווד "הציל" את הבת שלו בזכות שגידל אותה רחוק מלוס אנג'לס
אליסון, בתו של כוכב הקולנוע האגדי בן ה-94, הודתה על ההחלטה של אביה לקיים את חיי המשפחה רחוק מהוליווד: "הציל אותי מהמלכודות של ילד הגדל להורה מפורסם"

בתו של קלינט איסטווד, אליסון, "מאוד מודה" על כך שאביה המפורסם החליט לגדל אותה רחוק מלוס אנג'לס.

במהלך ראיון ב'פוקס ניוז', מייסדת העמותה למען חיות בקרן איסטווד ראנץ', הסבירה שאביה "הציל" אותה מהקשיים שהיו עלולים להתרחש אם הייתה גדלה בהוליווד עם הורה מפורסם.

"לגדול בתעשייה הייתה חוויה מאוד מעניינת", התחילה אליסון. "למרות שלא גדלתי באמת בלוס אנג'לס, על זה אני מאוד מודה, גדלתי באזור כרמל, פבל ביץ', מונטריי, ואני מרגישה שאולי זה במידה מסוימת הציל אותי מחלק מהמלכודות שיכלו להתרחש כשילד גדל עם הורה מפורסם בלוס אנג'לס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלינט איסטווד ובתו, אליסון | צילום: Getty Images

 

היא המשיכה: "אני גרה בלוס אנג'לס מאז 2000, אז אני תושבת לוס אנג'לס זה זמן רב. אני תומכת גדולה בדרום קליפורניה, כל מה שאני יכולה לעשות כדי לעזור לקהילה ולהיות חלק ממנה. נולדתי בסנטה מוניקה, למרות שלא גדלתי כאן, ואני חושבת שעבורי זה פשוט עניין של לעזור לקהילה ולהיות חלק מפתרון ובאמת להיות משאב נהדר לאנשים".

אליסון הקימה את ארגון הרווחה וההצלה של חיות קרן איסטווד ראנץ' באגורה הילס, קליפורניה, בשנת 2012. מטרת המתקנים היא "לא רק להציל חיות ממקלטים עם רמה גבוהה של המתה, אלא גם לעזור להפחית את יתר האוכלוסייה של חיות מחמד ולהגדיל את מספר האימוצים דרך קמפיינים, אירועים, השכלה, תוכניות סירוס/עיקור ושותפויות להצלה", לפי האתר.

קלינט תמך בבתו ובמיזם שלה למעלה מעשור.

"אבא שלי והמשפחה שלי תמכו בי באופן מדהים. אנחנו כולנו צוות. אנחנו כולנו אוהבי חיות", היא אמרה. "זה באמת עניין משפחתי כי כולנו אוהבי טבע וחיות לזמן רב ופשוט תומכים בלעשות טוב ולהיות פילנתרופים. אז, הוא מתלהב".

לגדול עם קלינט כאבא שלה ולהיות בצילומים היה לעיתים קרובות "תמיד כיף" עבור אליסון.

"אני זוכרת שקיבלתי לעשות את הקלאפר לפני שהם התחילו סצנה, וקיבלתי לעזור עם השירות הקולינרי. אז, פשוט עשינו מה שעשינו. זה היה כיף", אליסון אמרה.

קלינט, שחקן מוערך וראש עיריית כרמל לשעבר, הוא אב לשמונה ילדים. לאורך השנים, קלינט, בן 94, נתן לבתו, אליסון, עצות נהדרות.

"העצה הכי טובה שקיבלתי מאבא שלי, לפחות, הייתה שהוא אמר לי שאני צריכה לוודא שאני ישנה מספיק. הוא אמר, 'אם את לא ישנה מספיק, לא תוכלי לעשות את כל הדברים האלה'", היא אמרה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE