הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התחזו לבראד פיט – והונו נשים בסכומים של עשרות אלפי דולרים
משרד הפנים של ספרד הודיע כי חמישה חשודים נעצרו בחודשים האחרונים בגין חלקם בארגון פשע שיצר קשר עם נשים פגיעות תוך התחזות לכוכב ההוליוודי. "זה נורא"

נציגו של בראד פיט התייחס לאירוע ההונאה הגדול במסגרתו חמישה אנשים נעצרו על ידי הרשויות הספרדיות בגין התחזות לשחקן ההוליוודי והונאת שתי נשים בסך של מעל 350 אלף דולר.

לפי הודעה ששוחררה על ידי משרד הפנים של ספרד ביום שני, שלושה מהחשודים נעצרו בנובמבר האחרון ושניים נוספים נלקחו למעצר ביולי. המשטרה הספרדית ציינה כי האנשים היו חלק מ"ארגון פשע" שיצר קשר עם נשים ברשתות חברתיות תוך התחזות לשחקן זוכה האוסקר ולאחר מכן הם הונה את הקורבנות לתת לו כסף.

"זה נורא שרמאים מנצלים את הקשר החזק של אוהדים עם סלבריטאים, וזוהי תזכורת חשובה לא להגיב לפניות לא מוכרות ברשת, במיוחד משחקנים שאין להם נוכחות ברשתות חברתיות", אמר הדובר של פיט בהצהרה ל'פוקס ניוז'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראד פיט | צילום: Getty Images

 

פיט, בן 60, אין לו חשבונות רשמיים ברשתות חברתיות – לא באינסטגרם, X, פייסבוק, טיקטוק או כל פלטפורמה אחרת.

לפי הודעת המשטרה, החשודים יצרו קשר עם הנשים דרך דף אוהדים של בראד פיט והתחזו לכוכב. לפי הרשויות, החשודים יצרו פרופילים פסיכולוגיים של קורבנות פוטנציאליות וזיהו שתי נשים שהאמינו כי הן מטרות פגיעות.

המתחזים החלו להחליף הודעות מיידיות ואימיילים עם הנשים, שחשבו כי הן מתקשרות עם השחקן האמיתי. החשודים "הצליחו לשכנע את הנשים הללו שהן התקרבו כל כך לשחקן האמריקאי הידוע עד שהן האמינו שיש להן קשר רומנטי איתו".

לאחר שבנו "אמון מרבי" עם הקורבנות, החשודים ביקשו מהנשים כסף להשקעה איתו ב"פרויקטים מסחריים שונים".

בסדרת העברות כספים, אישה אחת נתנה למתחזים סביב 167,000 דולר בעוד שאחרת שלחה בערך 195,500 דולר. הרשויות ציינו כי הצליחו להשיב סביב 94,000 דולר עד כה במהלך החקירה.

לפי המשטרה הספרדית, החשודים המשוערים מואשמים בסעיפים הכוללים הונאה, זיוף והלבנת הון.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE