הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבקרים בפלורידה? זו אחת השכונות המגניבות ביותר
גלריות אומנות וחנויות בוטיק, בתי קפה איכותיים ומסעדות שקיבלו מישלן – ובעיקר אווירה קהילתית מגניבה: אלו הן הסיבות שליטר ריבר היא השכונה המגניבה במיאמי

מגזין 'טיים אאוט' בחר בליטל ריבר כשכונה המגניבה ביותר במיאמי, בזכות גלריות האמנות וחנות הבוטיק הרבות שלה, מסעדות נהדרות ואווירת הקהילה הפנקית שתושביה ובעלי העסקים מביאים.

בשנה שעברה, המגזין הכריע  שקורל גייבלס היא שכונה הכי מגניבה במיאמי בזכות הזוהר העתיק שלה, מסעדות חדשות מדהימות ומוסדות תרבות שעוררו עניין רב.

אבל הפעם, כאמור, הבחירה היא שונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כדי להגיע לדירוג הסופי, רשת עולמית של עורכים מקומיים של המגזין צמצמה את הבחירות תוך שיקול של יזמות קהילתיות וחברתיות, גישה למרחבים פתוחים וירוקים, וחיי רחוב מתפתחים.

ליטל ריבר זכתה במקום הראשון כשכונה הכי מגניבה במיאמי וה-12 בעולם (מתוך 38).

"כן, תמצאו כמה מאותם סימני היכר בינלאומיים של 'מגניב'. אבל בכל שכונה ברשימה זו יש משהו שלא תמצאו בשום מקום אחר", אמרה העורכת גרייס בירד. "כשקהילות תומכות באופן נלהב ומתאחדות סביב העסקים המקומיים שלהן, אפילו הרעיונות הכי חריגים יכולים להפוך למציאות. וזה, לדעתנו, מה שהופך שכונה לבאמת מגניבה".

 

 

אז למה ליטל ריבר נבחרה?

ממוקמת צפונית לווינווד, למחוז העיצובים ולליטל האיטי, ודרומית למיאמי שורס, שכונה זו היא מרכז צומח לעסקים מקומיים עצמאיים, גלריות אמנות ומסעדות (כולל מספר מקומות שזכו בהכרה של מישלן).

כמו ווינווד לפני יותר מעשור, לליטל ריבר עדיין יש תחושה תעשייתית, בית למגוון של מחסנים, מגורים קטנים יותר ואפילו מפעל חלב שפועל משנת 1929.

הנה איך לבלות את היום המושלם בליטל ריבר

תקחו קפה באימפריאל מוטו, מקום שרציני לגבי פולי הקפה שלו כמו שהוא רציני לגבי האופנועים שלו. תתחילו את הבוקר בפדל קלאב, ואז עצרו לצהריים בסיטדל – אולם האוכל האקלקטי הזה מציע כמה מההמבורגרים והפיצות האהובות ביותר במיאמי (וגם בר גג שפתוח החל מהצהריים בסופי שבוע).

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE