הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלניה טראמפ מכנה את השרדותו של בעלה משני ניסיונות הרצח כ"נס" וזועמת על פשיטת ה-FBI על ביתה
בראיון שישודר ביום חמישי היא מאשימה את המנהיגים ממפלגת האופוזיציה ואת התקשורת כמי שנושאים באחריות להתנקשות בבעלה

"כשראיתי את זה... אף אחד עדיין לא ידע באמת [מה קרה]," המשיכה. "כשאתה רואה אותו על הרצפה ואתה לא יודע, אתה לא יודע מה באמת קרה"

מלניה, בת 54, אמרה שהייתה בניו יורק ב-15 בספטמבר, כאשר בעלה הפך למטרה שוב על ידי צלף בזמן ששיחק גולף ליד אחוזת מאר-א-לאגו שלהם בפאלם ביץ', פלורידה. "ראיתי את זה בטלוויזיה," אמרה הדוגמנית לשעבר על איך גילתה על ניסיון ההתנקשות השני. "ומיד כשראיתי את זה בטלוויזיה התקשרתי שוב, והוא היה בסדר, כי השירות החשאי היה נהדר."

"האנשים שהיו [בקבוצת הגולף של הנשיא לשעבר] ביניהם, הם היו פנטסטיים." "ואני חושבת ששני האירועים, הם היו באמת נסים," אמרה מלניה.

"אם אתה באמת חושב על זה, ה-13 ביולי היה נס. כאילו, כל כך קרוב והוא יכול היה, אתה יודע, הוא יכול היה לא להיות איתנו," הוסיפה, תוך שהיא מראה באצבעותיה כמה קרוב הגיע הכדור של היורה בבאטלר לראשו של בעלה.

היא גם הסבירה מי נושא באחריות לשני ניסיונות ההתנקשות בבעלה: "אנחנו שומעים את המנהיגים ממפלגת האופוזיציה ואת התקשורת המרכזית מכנים אותו איום על הדמוקרטיה, קוראים לו בשמות מרושעים. [הם] רק מזינים אווירה רעילה וכל האנשים האלה שהם רצו לפגוע בהם - זה צריך להפסיק."

כאשר נשאלה על תגובתה לפשיטת ה-FBI על מאר-א-לאגו באוגוסט 2022, שנערכה כחלק מחקירת הממשלה על החזקת מסמכים מסווגים של הבית הלבן על ידי בעלה, מלניה אמרה שהאירוע הותיר אותה "כועסת" "כן, זה הכעיס אותי," אמרה, וכינתה זאת "פלישה לפרטיות."

"הדרך שבה זה נעשה, הייתי באמת מופתעת." סוכני FBI סרקו את ארון הבגדים של מלניה, חיטטו במשרד של בעלה ואף לפי הדיווחים חיפשו באחד מחדריו של בנה בארון במהלך הפשיטה.

"ראיתי דברים לא נעימים שאף אחד לא רוצה לראות," אמרה מלניה על חווייתה בשובה למעונה שנפרץ. "ואתה מתרגז כי, אתה יודע, אף אחד לא צריך לסבול מדברים כאלה."

"איזה אדם - אני אפילו לא יודעת מי או כמה אנשים - הם, אתה יודע, הם עברו על הדברים שלי."

הראיון המלא של ארהרדט עם מלניה ישודר ביום חמישי בבוקר ב-"Fox & Friends".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE