הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדם ברודי אינו דתי – ועדיין הוא משחק רב חתיך בסדרה חדשה: "אני מקווה שיהודים יאהבו את זה"
הוא כבר שיחק בתפקיד היהודי ב-The O.C, אבל הפעם הוא ממש נכנס לנעליים דתיות - מה שאיפשר לו לחקור את השורשים האמוניים שלו. "אני רוצה לעשות אותנו גאים"

הדרמה הרומנטית החדשה של ארין פוסטר, Nobody Wants This שמשודרת כעת בנטפליקס, מצידה את קריסטן בל ואדם ברודי כזוג חמוד אבל עם מכשול אחד גדול: הוא רב מודרני, אך דתי, והיא בלונדיסית שיקסה.

זה גורם למורכבויות בחיי המשפחה והעבודה שלהם, כשהזוג דנים באהבה, מין, חברים ואמונה עם החן הנינוח ששני שחקנים אהובים מדור המילניום מביאים כמו שהם יודעים. פלוס, הם כבר שיתפו פעולה מספר פעמים, כולל בסדרה "בית השקרים" ובסרט מ-2017, ששמו CHiPs.

בראיון ל'וראייטי', ברודי היהודי שוחח על היחס שלו לדת בין החיים האמיתיים לסדרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדם ברודי מגלם איש דת יהודי 

 

מה היה המחקר שלך מעבר לתסריט? האם דיברת עם רבנים מודרניים?

"עשיתי את זה בקצרה. הלכתי לבית כנסת בשבת. הלכתי לארוחת שישי, אבל מה שעשיתי בעיקר, והיה לי הרבה זמן בגלל השביתות בהוליווד שהתרחשו בין כשצילמנו את הפרויקט הזה לכשהסכמנו לעשות אותו, היה לי הרבה זמן לקרוא ולצפות ולהאזין. אז עשיתי הרבה פודקאסטים, הרבה ספרים, והרבה סרטים ותיעודים. באמת למדתי בצורה מעמיקה. זה היה מאוד כיפי. זה היה מאוד מעניין, ואני הרבה יותר חכם בזכות זה".

"זה כיסה את כל התחומים היהודיים: למדתי תורה, למדתי על השואה, למדתי את היסטוריה של עם, מעקב אחר השושלת. הכל היה מאוד מאיר", אמר ברודי.

בסדרה The O.C גילמת את אחת מהדמויות היהודיות הבולטות ביותר שמילניאלים ראו אי פעם בטלוויזיה, והתפקיד החדש שלך נכנס הרבה יותר לדיונים דתיים. האם חלקים אלו גרמו לך לחשוב על אמונה ודת בדרכים שאולי לא שקלת לפני כן?

"אני לא דתי בשום צורה, אבל אני מנסה להיות תלמיד של היסטוריה, של תרבות, של סיפורים, של מיתוס וספרות. זה הכל מרתק, וזה כל חלק מהחוויה האנושית. אני בונה את המיתולוגיה והמשמעות שלי לחיים. זה לא אומר שאני ניהיליסט - יש לי את הדרך הרומנטית שלי להסתכל על העולם. 'להשאיר את זה טוב יותר ממה שמצאת' - זו קונסטרוקציה אנושית".

"לצד כל זה, זו הדמות הראשונה שבה הסתכלתי שהיא דתית. לא הסתכלתי על סת' כהן כדתי. הם היו יהודים מבחינה תרבותית, אבל לדעתי, הם לא התייחסו לאלוהים או חשבו על אלוהים. הדמות הזו מאוד כן".

 

 

"בתחילה, נמשכתי לחלקים שהזדהיתי איתם ביותר: הוא מתושבי לוס אנג'לס, הוא במסיבת ערב, הוא מודרני, הוא לא הרב הטיפוסי שלך. אבל האמת היא, אחרי חמש דקות של חשיבה על זה, הוא רב, וזה אומר שאתה לא הולך להתחמק מהדתיות שבכך. הוא יהודי מאוד רוחני ומאמין, שלמד את התורה והתלמוד רוב חייו, וחי את חייו בצורה הטובה ביותר שהוא יכול לפי זה. הוא חושב על זה מדי יום, מדי שעה, והחלק הזה הפך למרגש עבורי. חשבתי, 'ובכן, אני שחקן וזה החלק שאני לא. זה יהיה דבר מהנה ללמוד ולגלות עליו יותר ולהתרחב ולשחק'. אני מרגיש חובה - אני מקווה שהיהודים יאהבו את זה. בקצרה, אני רוצה לעשות אותם ואותנו גאים".

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE