הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגי סמית', כוכבת 'הארי פוטר', הלכה לעולמה בגיל 89
השחקנית הבריטית, זוכת האוסקר על תפקידה בסרט 'אביבה של מיס ברודי', הלכה לעולמה בבית החולים כאשר בני המשפחה והחברים הקרובים היו לצידה

השחקנית הבריטית האגדית מגי סמית', כוכבת סדרת הסרטים 'הארי פוטר' וזוכת האוסקר בזכות תפקידה בסרט 'אביבה של מיס ברודי', הלכה לעולמה כשהיא בת 89.

"בצער רב אנו מודיעים על מותה של מגי סמית'", אמרו כריס לרקין וטובי סטפנס בהצהרה ל'פוקס ניוז' דרך הדוברת של סמית', קלייר דובס. "היא נפטרה בשלום בבית החולים מוקדם הבוקר, יום שישי ה-27 בספטמבר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מגי סמית', הלכה לעולמה בגיל 89 

 

"אדם פרטי ביותר, היא הייתה עם חברים ומשפחה בסופה", נכתב בהמשך ההצהרה. "היא השאירה שני בנים וחמישה נכדים אוהבים שנפגעו קשות מאובדן אמם וסבתם היוצאת מן הכלל. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזו כדי להודות לצוות הנפלא בבית החולים צ'לסי ווסטמינסטר על טיפולם ונדיבותם הבלתי פוסק במהלך ימיה האחרונים".

"אנו מודים לכם על כל ההודעות החמות והתמיכה ומבקשים שתכבדו את פרטיותנו בעת הזו", נכתב לבסוף.

נולדה באילפורד, אנגליה, בשנת 1934, השחקנית הזוכה באוסקר הייתה מוכרת בעיקר בזכות תפקידיה כוויולט קרולי ב'אחוזת דאונטון' מינרווה מקגונגל בסרטי 'הארי פוטר'.

סמית' התחילה את הקריירה שלה בשנת 1952 כשהופיעה באוקספורד פלייהאוס. היא עשתה את הופעת הבכורה שלה בברודווי בשנת 1956 עם מספר תפקידים בתיאטרון אתל בארימור.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE